فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ایران

پرینتر سه بعدی XPrinter
فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ایران

پرینتر سه بعدی XPrinter از جمله برترین شرکت های حال حاضر ایران است که در زمینه فروش پرینترهای سه بعدی فعالیت کرده و همواره محصولاتی با کیفیت و با گارانتی را در اختیار هموطنان مان قرار داده است.

  • ۰
  • ۰

پرینتر های سه بعدی کاربرد های بسیار فراوانی دارد. این پرینترها در سال های اخیر که وارد بازار شدند شروع به پیشرفت در زمینه های مختلف نمودند تا جایی که به کمک علم پزشکی آمدند. از این پرینترها در زمینه پزشکی می توان برای ساخت ارگان های مصنوعی نیز یاری گرفت. به صورتی که پزشک معالج اندازه های دقیق از اعضای مورد نظر را به عنوان ورودی به پرینتر سه بعدی می دهد و دستگاه ارگان مصنوعی مورد نظر را به پزشک تحویل می دهد. در ادامه این مطلب در وبلاگ فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی قصد داریم شما را با استفاده از پرینتر سه بعدی برای ساخت ارگان های مصنوعی بدن آشنا کنیم.

استفاده از پرینتر سه بعدی برای ساخت ارگان های مصنوعی بدن


نوجوان 14 ساله سودانی به نام دانیل عمار در سال 2012، در حمله‌ شورشیان به خانه‌اش به‌شدت زخمناک شد. یک جراح آمریکایی توانست خوش گذرانی دوباره‌ای به او ببخشد، اما عمار دست چپش را از دست داد. میک البینگ، و مرئوس اجرایی یک شرکت پژوهشی به نام «آزمایشگاه ناممکن‌ها» به مقاله‌ای درباره عمار و شرایط اسفبار او برخورد. سپس آزمایشگاهی در یک بیمارستان سودانی تاسیس و آن را به پرینترهای سه‌بعدی روبراه کرد؛ پرینترهایی که با کریه و نو کمتر از یکصد دلار اعضای بدن می‌ساختند.
امروزه پژوهشگران اتودسک و دانشگاه تورنتو در حال رونق آسایش نرم‌افزارهایی هستند که پس از اسکن بعدها اعضای بدن، می‌تواند عضو قطع‌شده را با عتیقه کم پرینت کند.

یک دستگاه چاپ رایانه ای سه‌بعدی با کمی دخل و استملاک می‌تواند به جای لایه‌های پلاستیکی یا فلزی، مصرف دارویی را اسپری کرده و واکنش‌های شیمیایی احداث کند. این فرایند تحولی در داروسازی‌های سفارشی خلق خواهد کرد. پژوهشگران دانشگاه گلاسکو در سال 2012 از یک پرینتر سه‌بعدی برای تکوین طیف گسترده‌ای از ترکیبات، از عداد مناسبت ها کاری در معالجه چنگار مصرف کردند. مارک سیمس، یکی از پژوهشگران این دانشگاه می‌گوید: «در مستقبل می‌توانید ترکیبات کیمیایی آلامد را معامله و شرا کنید، آنها را به یک پرینتر سه‌بعدی بدهید تا با ممزوج و صافی کردن‌شان داروی تجویزی را به شما تحویل دهند». پرینترهای سه‌بعدی به‌زودی هزینه‌های سم و بهبودی را به‌شدت کاهش می‌دهند؛ با این حال فناوری دردسرهای خاص شخص را هم دارد. همین پرینترها ممکن است مشرب ملاحظه فروشندگان هزینه و دخل روان‌گردان را به خود جلب کنند.

  • ۹۶/۰۷/۰۱
  • حسین مقصودلو