فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ایران

پرینتر سه بعدی XPrinter
فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ایران

پرینتر سه بعدی XPrinter از جمله برترین شرکت های حال حاضر ایران است که در زمینه فروش پرینترهای سه بعدی فعالیت کرده و همواره محصولاتی با کیفیت و با گارانتی را در اختیار هموطنان مان قرار داده است.

۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بایو پرینت

استفاده از فناوری های جدید می تواند تغییرات بسیار زیادی را در دنیای پیرامون ایجاد کند به طوری که در دهه اخیر بسیاری از این فناوری ها به شکلی موثر و با ترکیب با سایر علوم توانسته اند گام های بسیار بزرگی را در علوم برداریم.در ادامه با وبلاگ فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ایران همراه باشید تا در مورد بایو پرینت برای شما بیشتر بگوییم.
محققان آزمایشگاه Adam Feinberg s در دانشگاه Carnegine Mellon یک بایو پرینت سه بعدی را به صورت open sourse ایجاد کرده اند که می تواند با استفاده از یک چاپگر دسکتاب سه بعدی اصلاح شده ساخته شود. اکسترودر بزرگ (LVE ) جز چاپگر bioprinter است که می تواند چاپ سه بعدی را انجام دهد. نسخه برداری بیولوژیکی سه بعدی یک تکنولوژی کلیدی در زمینه ی پزشکی احیا کننده است و راه های جدیدی را برای محققان بیومدیک به دنبال روش های جدید برای درمان بیماران داراست. در ادامه همراه xprinter3d باشید تا در مورد بایو پرینت open sourse و تغییرات روز علم برای شما بیشتر بگوییم.



مشکل این است که تعداد بسیار کمی از محققان می توانند دست خود را بر روی چاپگر بایو پرینت , با اکثر مدل های دارای برچسب قیمت پنج یا شش رقمی و اغلب بالا تر از آن محدوده بگذارند. در حالی که این سیستم های پیچیده گران است , محققان باید از هر فرصتی که پیدا می کنند برای دریافت بایو پرینت ارزان تر سپاسگزار باشند و تحقیقات جدید نیز در دانشگاه Carnegie Mellon می تواند این فرصت را فراهم کند . Kira pusch دانش آموخته ی علوم و مهندسی مواد , توضیح داده است , یک اکسترودر پمپ سرنگ با حجم بزرگ است که تقریبا با هر نوع پرینت رسوبدهی open sourse ) FDM ) کار می کند . این به این معنی است که سازگاری ارزان و نسبتا آسان برای کسانی است که از پرینتر سه بعدی استفاده می کنند دارد. بنابراین بیوپرینت سه بعدی بر خلاف برخی از سیستم های تجاری بیوپراسینگ است که معمولا گران هستند , sourse بسته و تقریبا غیر ممکن است . محققان می گویند این بیوگرام open sourse, هم مقرون به صرفه و هم هکاپ است .
  • حسین مقصودلو
  • ۰
  • ۰
در این بخش از وبلاگ فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ایران قصد داریم تا در مورد تغییرات تکنولوژی و تاثیر آن بر روی یکدیگر برای شما بیشتر بگوییم. استفاده از پرینترهای سه بعدی می تواند تاثیر بالایی بر روی طراحی و محصولات را می دهد و باعث کاهش هزینه طراحی و تولید نیز می شود.
شرکت تولیدی هیبرید که در لس آنجلس مستقر است ابزارهایی برای افزودن قابلیت های چاپ سه بعدی به دستگاه های (سی ان سی) ساخته است . این فن آوری های چاپ سه بعدی پیشرفته عبارتند از: Wire-Arc Additive Manufacturing و Laser Metal Deposition و Cold Spray . تولید افزودنی بدون شک یکی از تکنولوژی های هیجان انگیز ساخت برای تولید کنندگان است. در ادامه همراه با وب سایت xprinter3d باشید تا در مورد تبدیل CNC به 3Dprinter برای شما بگوییم.



با این حال برای بسیاری از افراد سرمایه گذاری در یک چاپگر سه بعدی در سطح صنعتی غیر ممکن است . هزینه ی تجهیزات چاپ حرفه ای سه بعدی هنوز مانده است . LA’s 3D-Hybrid یک راه حل جدید دارد که به جای فروش پرینترهای آماده ی سه بعدی شرکت تولیدی مجموعه ای از ابزارهای چاپ سه بعدی را طراحی کرده که می تواند ماشین های ( سی ان سی) موجود مشتری را به سیستم های تولید هیبرید با قابلیت چاپ سه بعدی تبدیل کند.
  • حسین مقصودلو