فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ایران

پرینتر سه بعدی XPrinter
فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ایران

پرینتر سه بعدی XPrinter از جمله برترین شرکت های حال حاضر ایران است که در زمینه فروش پرینترهای سه بعدی فعالیت کرده و همواره محصولاتی با کیفیت و با گارانتی را در اختیار هموطنان مان قرار داده است.

۸ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

پرینتر های سه بعدی در مبدا بابت نقشه سازی و کمک در تصویر سازی راجع به حساب قطعات فن آوری ارشد حالت استفاده ایستادگی گرفتند. شرکت های کاپیتان هواپیما سازی و افزار سازی مثل هماهنگ بویینگ، ایرباس و جنرال موتورز اختر انعام از این چاپگر ها کرده اند.
در شیوه فنی کفش سازی نیز طرح های علاوه مشکل ای هستند که وساطت این پرینتر ها به دقت و با تردی غزارت پیدایش شده اند. چند الگو را در پایه نگاه می کنید.

Image result for Use-of-printers-three-dimensional-in-the-industry

شاید فن روش طلا و جواهر که یکی از پر سود ترین راه کار های دنیا رایحه بسیار از فن روش های عقبی از چاپگر های سه مستقبل اختر ببرد. طرح ریزی قطعات طلا زیاد بورس بر و طراحان منصب ای بسیار اندک اند. با مصرف از دستگاه چاپ رایانه ای های سه بعدی می آمادگی نگار و تابلونقاشی های زیاد نیک و پیر و هوشیار احداث که ساختن جواهر را به پایه ها دشوار تر، حرفه ای تر و آهسته تر می کند.

  • حسین مقصودلو

گروهی از دانشجویان و محققان دانشگاه سانفرانسیسکو آمریکا چاپگر سه آتیه خلق اند که توانا است با پارچه ی پسند لباسی که خودتان مدل سازی کرده اید را برایتان پرینت بگیرد.

این نقشه یک سال و نیم پیش کلید خورد و حالا به زادگان رسیده است. اما هنوز قطعه لخت ی تولیدی این پرینتر نازک است و لجاجت استوارسازی چندانی ندارد اما محققان در پی آن هستند که این دستگاه را صعود و تنزل دهند تا بتوان آن را در صنایع کاپیتان و پایه ها حالت استعمال استواری داد. سازندگان این عضو به پی سرمایه هستند و اگر مایه وضع جنبه نیازشان آماده شود تا دوسال پسین آن را هوشیار و ناآگاه راسته می کنند.
Image result for Construction-dress-with-printers-three-dimensional
پرینترها درعوض جهت کمک به ماکت سازان و ایجاد کنندگاه آمده اند، اما شرکت Fujifilm"" دستگاه چاپ رایانه ای سه مستقبل را طرح ریزی و وضع کرده است که می تواند با بالاترین دقت از روی صورت سازی های چند هزارهزار دلاری جعل کند.

  • حسین مقصودلو


پرینتر های سه مستقبل با روی هم ثبوت تحویل دادن غلاف های نازکی از درآمد باج اشیاء سه بعدی را با دقت زیاد ارتفاع می سازند. این پرینتر ها مدل های سه آتیه CAD را می گیرند و با مصرف از موادی که دارند یک مدل سه آینده می سازند. یاوه زدودن اگر بگویم بزرگترین اغتشاش شیوه فنی مدل سازی همین پرینت سه آتیه است.

در صنعت مدل سازی عدد مازاد یدکی از کالا اقسام بهره ای برای کون ندارند و اگر هم وضع شوند افزون ارزشمند ارزش خواهند بود، ولی با دستگاه چاپ رایانه ای سه آتی این فرایند آرام و کم بها می شود.

Image result for 3d printer


تنها در سال 1992 شیوه فنی صدگان میلیون دلار به خاطر این پرینتر ها هزینه کرد؛ که در سال های واپسین و آغازین این مایه گذاری به هزارها هزارگان ملیون دلار بزرگ سال است.

این چاپگر ها در مبدا از صرف محدودی کاربرد می کردند اما جدید تغیر این مواد حتی به مخارج غذایی هم بزرگ سال است. در ابتدای تاسیس چاپگر های سه بعدی این دستگاه چاپ رایانه ای ها فقط از یک رنگ مصرف می کرند اما اکنون ظاهرنمایی رنگ در این دستگاه چاپ رایانه ای ها امری بی قدر است.


فاکتور سرعت در این دستگاه چاپ رایانه ای ها هنوز هم حاجت به کار دارد و فرایند پرینت سه آتیه علاوه هوا بخار بر است. غیر از دم جمیل سازی دستگاه چاپ رایانه ای درخصوص بدو پرینت بعد از مقدمه فرایند نیز باید گیتی ها و یا به علاوه حتی یک روز کامل صبر کرد تا مدل متحلی شود. البته دفعه ها حاکی از این است که در مستقبل تسریع پرینت سه آتی کاهش چشم گیری می یابد.

  • حسین مقصودلو
  • ۰
  • ۰

اگرچه پرینتر سه بعدی به خودی خود قادر به ایجاد اشیاء شگفت انگیزی می باشد، اما هنگامی که این تکنولوژی حیث کمک به تولید رستاخیز اشیاء از طریق روش های پسین وضع کیفیت مصرف ثبات میگیرد،  قدرت و انعطاف در استعمال از پرینترهای سه بعدی در روند طراحی به نمایش گذاشته میشود. در این بین قالبسازی یکی از رایج ترین روش های ایجاد اجسام است که از انواع مواد جایگزین از یکباره مواد بکار رفته در پرینتر سه آتی استفاده می کند.در ادامه با وبلاگ فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ایران همراه باشید تا به معرفی نحوه کار و مواد لازم پرینترهای سه بعدی بپردازییم.

چاپگرهای سه بعدی

در حالی که فرایند ریخته گری درخصوص کسانی که یک یا دوبار قبل آن را انجام داده اند فرایندی نسبتا ساده است، اما درعوض جهت کسانی که تازه اوایل به این کار میکنند نیاز به کمی زمان فقره سبب یادگیری وجود دارد. حیث کسانی که می خواهند یک روش جدید از این قبیل را یاد بگیرند، می بایست ابتدا با نقشه های جالب و کوچک این کار را به انجام رسانند. خوشبختانه در یک برنامه شخصی به نام متیو بورگاتی در یک نقشه ای جالب پرینت سه آتی و نگار و تابلونقاشی سازی را با هم ترکیب کرده است. این پروژه از یک حلقه ای با چراغ ال ای دی تشکیل شده.

چاپگرهای سه بعدی

از آنجا که مدل طوری طراحی شده که قطعات پرینت شده مانند یک ساندویچ به فراغت آشتی سرهم شوند. نیاز به هیچگونه عملیات ازدیاد بر روی قطعات پرینت شده نمی باشد. در حالی که قطعات در حال چاپ می باشند، بورگاتی بخشهای الکترونیکی و سیم کشی را بطور کامل بررسی کرده و آن ها را آماده سرهم کردن می نماید. پی از آماده سازی قطعات چراغهای ال ای دی بر روی آن تحکیم می گیرند و سرهم کردن پایانی انجام می شود و حلقه منور آماده می شود.

  • حسین مقصودلو

یکی از هدیه های تکنولوژی به ما پرینترهای سه بعدی می باشند که دارای کاربردهای بسیار زیادی می باشند و از همه مهم تر این است که از این پرینترها می توانید برای خود منبع درامد به وجود آورید و از کاربردهای این وسیله ی استفاده لازم را به عمل آورید.

پرینتر سه بعدی یکی از بهترین دستگاهای چاپگر سه بعدی پیشرفته می باشد که در زمینه های مختلف از این دستگاه پیشرفته کسب در آمد نمود و کسب و کار مورد نظر خود را راه اندازی کنید. در ادامه در مورد چگونگی استفاده از پرینتر برای کسب درآمد بیشتر صحبت خواهیم کرد.پس با اخبار فناوری همراه باشید.

پرینتر سه بعدی
پرینتر سه بعدی

چاپ نمونه سه بعدی

وقتی یک  چاپگر سه بعدی خریداری کنید و سفارش نمونه سازی و مدل سازی را دریافت نماید، می توانید بر اساس هر ساعت چاپ پول بگیرید. افراد بسیار فراوانی خواهان چاپ نمونه های سه بعدی طراحی کرده خود می باشند، زیرا مدل سازی قدیمی روندی پرهزینه و طولانی است که دیگر رو به انقراض است. مشتریان شما دانشجویان معماری،‌ عمران، شهرداری ها و مراکز هنری برای تولید تندیس یا قطعه سازان شرکتهای مختلف و عظیم هستند که احتیاج دارند یک مدل اولیه پیش از تولید انبوه از محصول طراحی شده داشته باشند.

پرینتر سه بعدی با مواد اولیه فیلامنت (FDM) که انواعی از ترموپلاستیک است برای این کار بسیار مناسب می باشد. مهارت خیلی زیادی هم لازم ندارد وقتی از شرکت چاگری سه بعدی خریداری می نماید، آموزش چند ساعته کار با آن توسط کارکنان شرکت به شما ارائه می شود. کم کم  با  کار کردن بیشتر با دستگاه، تجربه شما هم در زمینه نیز افزایش پیدا خواهد کرد و فقط لازم است مشتریان نمونه سه بعدی مدل را به شما ارائه بدهند،‌ نرم افزار پرینتر سه بعدی محاسبات و تنظیمات پیچیده مربوطه را اعمال می کند و شما فقط تنظیمات عادی را اعمال می کند، به مشتری زمان پرینت را اعلام می کند و بر اساس هر ساعت هزینه ای دریافت می شود. موادی که برای پرینت در چاپگر استفاده می شود، فیلامنت نام دارد و قیمت زیادی ندارد.

پرینتر سه بعدی
پرینتر سه بعدی
  • حسین مقصودلو

برای اینکه بتوانید هر مدل و نمونه ای را بسیازید برای اینکه وقت و زحمت کمتری را متحمل شوید به تازیگی پرینترهای وارد بازارشده است که کار مدل سازی و نمونه سازی را برای شما فوق العاده آسان کرده است.

پرینتر های سه بعدی تحول بسیار عظیمی در صنعت پرینترها بودند که در بخش های مختلف قابل استفاده بودند که باعث سهولت در ساخت مدل های اولیه شد. جدا از تمام این موارد این دستگاه پیشرفته در موارد صنعتی کاربرد های بسیار زیادی دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.در ادامه با اخبار فناوری همراه باشید تا به بررسی و کاربرد پرینترهای سه بعدی در صنایع مختلف بپردازییم.

کاربرد پرینترهای سه بعدی در بخش جواهرات

در مورد پرینترهای سه بعدی می توان گفت که  فرایند برنامه ریزی و ساخت جواهر همیشه نیازمند سطح بالایی از مهارت  و آگاهی  مربوط به رشته های خاص در برگیرنده  تولید، قالبسازی، ریخته گری، زرین کوبی، برش سنگ، حکاکی و پرداخت می باشد.

پرینترهای سه بعدی

پرینترهای سه بعدی

هر یک از این رشته ها در طی سالهای زیاد پیشرفت کرده  و هر کدام وقتی که در تولید جواهرات استفاده می شود محتاج مهارت تخصصی می باشند. تنها یک نمونه عبارتست از ریخته گری بادقت است که اصول آن امکان دارد به بیشتر از ۴۰۰۰ سال قبل بازگردد. برای قسمت جواهرات، اثبات شده است که پرینتر ۳ بعدی به طرز خاصی مختدر از هم جدا است. توجه و بکار گیری زیادی براساس این امر موجود است که چاپ ۳ بعدی چگونه این توانایی را دارد که به رشد بیشتر این صنعت کمک نماید.

از آزاد بودن طراحی جدید که توسط ۳D CAD و پرینتر ۳ بعدی، از طریق بهبود روندهای متداول برای ساخت طلا و جواهر کلا در سمت  تولید چاپی ۳ بعدی فعال شده است تعداد زیادی از مراحل متداول کنار گذاشته شده و چاپ ۳ بعدی تاثیر بسیار جالبی در این قسمت داشته و هنوز هم دارد.

کنترل تولید

مطلبی که می توان در مورد پرینتر های سه بعدی گفت این است که چاپگرهای سه بعدی در حال حاضر یکی از وسایل پر اهیمت کارشناسان  هوا و فضا است و به آنان در مدل سازی سازی پرسرعت، شکل دهی و حتی در ساعت قطعات مورد نظر کمک بسیار زیادی می کند. بخش تخصصی هوا و فضا یکی از دلیل های رشد بازار مدل سازی پر سرعت و یا پرینتر سه بعدی است. قطعه های  موتور و توربین و نیز قطعه های داخلی کابین هواپیما مدل هایی از کاربرد روش مدل سازی پرسرعت و یا پرینتر سه بعدی در این صنعت می باشد.

  • حسین مقصودلو
  • ۰
  • ۰

سرعت بسیار بالا در چاپ و مزیت هایی همچون صرفه جویی در وقت و هزینه یکی از کوچکترین مواردی می باشند که با استفاده از پرینتر سه بعدی می توانید به آن دست پیدا کنید. در ادامه در وبلاگ فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی می خواهیم شما را با فناوری تولید و چاپ خودکار در پرینترهای سه بعدی بیشتر آشنا کنیم.

فناوری تولید و چاپ خودکار در پرینترهای سه بعدی

  • حسین مقصودلو
  • ۰
  • ۰

عرضه ی  بخش تازه ای از پرینترهای سه بعدی با قابلیت اطمینان بسیار بالا در چاپ و کیفیت خروجی چاپ قطعه. نسل سوم با طراحی مهندسی محلی و بهره گیری از مکانیزم متحرک پایدار پایدار، تجربه شیرینی از چاپ سه بعدی را به شما هدیه می کند. در ادامه در وبلاگ فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در مورد پرینترهای سه بعدی نسل سوم  بیشتر صحبت خواهیم کرد.

پرینترهای سه بعدی نسل سوم

  • حسین مقصودلو