فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ایران

پرینتر سه بعدی XPrinter
فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ایران

پرینتر سه بعدی XPrinter از جمله برترین شرکت های حال حاضر ایران است که در زمینه فروش پرینترهای سه بعدی فعالیت کرده و همواره محصولاتی با کیفیت و با گارانتی را در اختیار هموطنان مان قرار داده است.

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

xprinter3d-اکسترودر-جدید-پرینتر-سه-بعدی2.png (960×313)

http://xprinter3d.com
اکسترودر جدید پرینتر سه بعدی
گروه نوآوری I3D اکسترودر های جدید پرینتر های سه بعدی را از این ماه در اختیار نو پاهای این صنعت می گذارد.
گروه نوآوری I3D که سازنده ی پرینتر های سه بعدی در فرانسه است، اخیرا اعلام کرده است که یک اکسترودر 1.75 میلیمتری جدید را برای پرینتر های سه بعدی راه اندازی کرده است. این اکسترودر جدید از طریق کمپین Kickstarter در دسترس خواهد بود.
اوایل سال جاری بود که این گروه خط جدیدی از پرینتر های سه بعدی صنعتی را منتشر کرد که شامل XL-sized Multi 512 و XXL-sized Multi 600 بودند. چیزی که قابل پیش بینی نبود این بود که این شرکت فرانسوی یک محصول دیگر را نیز در پرینتر های سه بعدی عرضه کند. و این همان اکسترودر جدید است.
طبق اعلام گروه نوآوری I3D که موسسین آن تیم پدر و پسری ای به نام های Jean-Luc و Ludovic Bodet بودند،  این سیستم اکسترودر جدید طی فرایندی که دو سال به طول انجامید، تولید شده است. گزارش ها حاکی از آن است که این اکسترودر رشته ای و 1.75 میلیمتری سیستمی قوی تر و قابل اعتماد تر از آنچه که در بازار عرضه می گردد، است.
این اکسترودر با اکثر متریال ها از جمله PLA، ABS، نایلون PC، PEEK و ULTEM سازگار است. همچنین در کلیه  ی پرینتر های سه بعدی FDM قابل استفاده است. سیستم اکسترودر از آلومینیوم ساخته شده و در سرعت 60 میلیمتر در ثانیه عکس العمل مناسبی نشان داده است. این سیستم به طور خاص طراحی شده تا امکان مسدود شدن مسیر فیلامنت را به حد اقل برساند.
اکسترودر جدید پرینتر های سه بعدی بر روی مدل های Multi 340 و Multi 512 آزمایش شده اند و دارای دو اندازه می باشند. طول سی میلیمتر برای چاپ های سه بعدی دقیقتر و طول پنجاه میلیمتر که برای چاپ های سه بعدی سریع تر مناسب است. این اکسترودر جدید پرینتر سه بعدی ، تا دمای 480 درجه سانتی گراد را تحمل می کند و قابلیت چاپ تا 240 گرم در ساعت را دارد.
این شرکت فرانسوی گارانتی دو ساله را برای این اکسترودر جدید پرینتر سه بعدی تضمین نموده و از این به بعد کلیه ی تولیدات خود را با این سیستم روانه ی بازار خواهد کرد.
منبع: http://www.3ders.org/articles/20170703-i3d-innovation-to-launch-new-fdm-3d-printer-extrusion-system-on-kickstarter-this-month.html
  • حسین مقصودلو