فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ایران

پرینتر سه بعدی XPrinter
فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ایران

پرینتر سه بعدی XPrinter از جمله برترین شرکت های حال حاضر ایران است که در زمینه فروش پرینترهای سه بعدی فعالیت کرده و همواره محصولاتی با کیفیت و با گارانتی را در اختیار هموطنان مان قرار داده است.

  • ۰
  • ۰

بایو پرینت

استفاده از فناوری های جدید می تواند تغییرات بسیار زیادی را در دنیای پیرامون ایجاد کند به طوری که در دهه اخیر بسیاری از این فناوری ها به شکلی موثر و با ترکیب با سایر علوم توانسته اند گام های بسیار بزرگی را در علوم برداریم.در ادامه با وبلاگ فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ایران همراه باشید تا در مورد بایو پرینت برای شما بیشتر بگوییم.
محققان آزمایشگاه Adam Feinberg s در دانشگاه Carnegine Mellon یک بایو پرینت سه بعدی را به صورت open sourse ایجاد کرده اند که می تواند با استفاده از یک چاپگر دسکتاب سه بعدی اصلاح شده ساخته شود. اکسترودر بزرگ (LVE ) جز چاپگر bioprinter است که می تواند چاپ سه بعدی را انجام دهد. نسخه برداری بیولوژیکی سه بعدی یک تکنولوژی کلیدی در زمینه ی پزشکی احیا کننده است و راه های جدیدی را برای محققان بیومدیک به دنبال روش های جدید برای درمان بیماران داراست. در ادامه همراه xprinter3d باشید تا در مورد بایو پرینت open sourse و تغییرات روز علم برای شما بیشتر بگوییم.



مشکل این است که تعداد بسیار کمی از محققان می توانند دست خود را بر روی چاپگر بایو پرینت , با اکثر مدل های دارای برچسب قیمت پنج یا شش رقمی و اغلب بالا تر از آن محدوده بگذارند. در حالی که این سیستم های پیچیده گران است , محققان باید از هر فرصتی که پیدا می کنند برای دریافت بایو پرینت ارزان تر سپاسگزار باشند و تحقیقات جدید نیز در دانشگاه Carnegie Mellon می تواند این فرصت را فراهم کند . Kira pusch دانش آموخته ی علوم و مهندسی مواد , توضیح داده است , یک اکسترودر پمپ سرنگ با حجم بزرگ است که تقریبا با هر نوع پرینت رسوبدهی open sourse ) FDM ) کار می کند . این به این معنی است که سازگاری ارزان و نسبتا آسان برای کسانی است که از پرینتر سه بعدی استفاده می کنند دارد. بنابراین بیوپرینت سه بعدی بر خلاف برخی از سیستم های تجاری بیوپراسینگ است که معمولا گران هستند , sourse بسته و تقریبا غیر ممکن است . محققان می گویند این بیوگرام open sourse, هم مقرون به صرفه و هم هکاپ است .


 Feinberg می گوید : اساسا , ما یک چاپگر بیوگرایی را ایجاد کرده ایم که می توانید آن را زیر 500 دلار بسازید که من می گویم حداقل در مقایسه با بسیاری که هزینه های بسیار بیشتری دارند بهتر است . اکثر بایو پرینترهای سه بعدی بین 10 تا 20 هزار دلارشروع می شوند . این به مراتب ارزان تر است و ما ویدیو های آموزشی بسیار دقیقی را ارایه می دهیم . در حالی که این بدون شک یک راه حل برش چاپ زیستی است , دانشمندان Carnegie mellon اصرار دارند که این سیستم به خوبی کار می کند . اکسترودر کم حجم قابل چاپ سه بعدی به کاربران اجازه می دهد که بافت انسانی مصنوعی را در مقیاس وسیع و با وضوح بالا بگذرانند و معمولا تجارت که نیاز به یک چاپ بزرگ و یا دقیق دارد را کنار بگذارد .

 Bioprinter LVE 3D چاپ داربست های بافت بسیار بزرگتر , در مقیاس قلب یک انسان کامل , با کیفیت بالا را ادعا می کند . تیم Feinberg قبلا 3d bioprinter dly را با استفاده از یک پرینتر سه بعدی ارزان قیمت , printrbot simple قرار داده است که در تحقیقات خود , با استفاده از ابزار dly و با استفاده از مواد بیوپرنژی سه بعدی آلژینات و تکنیک embedding حرارتی معلق آزاد باز خورد آزمایشی Feinberg را مورد استفاده قرار داد. و در حالی که دیگر پروژه های چاپ دیجیتال dly را در گذشته دیده ایم , طبیعت ساده ی این سیستم خاص , حتما تعداد زیادی از محققانی که به دنبال روش های چاپ دیجیتالی هستند را به خود جلب می کنند .

 اکنون امید داریم که تحقیقاتی که توسط سازمان های دیگر انجام می شود را ببینیم , به طوری که بیوپراسینگ در ثروتمندترین آزمایشگاه ها انجام می شود . Feinberg می گوید : ما این را به عنوان نخستین فن آوری که در محیط open sourse به آن هدایت می کنیم پیش بینی می کنیم. “ این چیزی است که ما واقعا به آن اعتقاد داریم” Feinberg و pusch در تحقیقی از سوی tj hinton به همکارش در مهندسی پزشکی biomedical پیوستند . تحقیقات آنها در مجله hardwarex منتشر شده است .
  • ۹۷/۰۵/۲۳
  • حسین مقصودلو