فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ایران

پرینتر سه بعدی XPrinter
فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ایران

پرینتر سه بعدی XPrinter از جمله برترین شرکت های حال حاضر ایران است که در زمینه فروش پرینترهای سه بعدی فعالیت کرده و همواره محصولاتی با کیفیت و با گارانتی را در اختیار هموطنان مان قرار داده است.

  • ۰
  • ۰

محققان در استفاده از پرینترهای سه بعدی گام ها را فراتر گذاشته و با استفاده از آن مرزهای خلاقیت را به کلی جا به جا کردند. با استفاده از این چاپگرها می توان تاثیرات بسیار زیادی را بر روی حوزه های مختلف پزشکی گذاشت، در ادامه با وبلاگ فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ایران همراه باشید تا در این مورد برای شما بیشتر بگوییم و در مورد ساخت پروتز با استفاده از پرینترهای سه بعدی مطالب بیشتری را در اختیار شما قرار دهیم.

پروتزهای پرینتر سه بعدی شده مزایای بیشتری نسبت به پروتزهایی که به صورت سنتی وضع می شوند دارند و مهمترین آنها قیمت علاوه پائین پروتزهای پرینت سه آجل شده است و همچنین این پروتزها را به راحتی می تدارک بر اساس نیاز مشتری دگرسانی داد و تولید کرد و این مبحث ملودی اصلی در حالت کودکان که دارای رشد سریعتری هستند بسیار حائز اهمیت است.

پرینترهای سه بعدی
یکی از ایرادهای پروتزهای موجود قابلیت اقتدار قفل شوندگی افزون ناچیز آنهاست چرا که از مکانیزم بیش ساده ای جهت این کار نصیب می برند. این دست ها به خاطر فرم دهی و طراحی‌شان به شدت محبوب شده اند، به گونه ای که افراد سالم نیز از این دست ها استفاده می کنند و تذکیر خرید می دهند، چرا که مدل این دست ها میتواند مدل دست های نفوذ های افسانه ای محبوب شما باشند و برای کودکان افزون جذاب است. چرا که میتوانند از ویژگی های دست قهرمانشان سرنوشت مند شوند.

این مایه باعث شد تا یک طراح آلمانی به ساخت پروتزهایی مشغول شود که قابلیت گرفتن و نگه داشتن بالایی داشته باشند. این پروتز به کودکان معلول اجازه می دهد تا همانند سایر کودکان بتوانند بازی کنند و به سایر کارهای روزمره بپردازند. جهت رسیدن به این هدف نیازی به داشتن پروتز و یا دست برساخته با پنج انگشت نیست و عزب پروتزی حالت نیاز است که قابلیت اقتدار بالایی در قفل شدن داشته باشد.

پرینترهای سه بعدی
با استفاده از پرینترهای سه بعدی می تهیه استعداد مجموعه ای از پروتزهای نگارین اقسام را با توجه به سایز کودکان زمینگیر و بر اساس دارایی آنها در رنگهای مختلف جهت مصارف رنگ ها رنگارنگ پیدایش کرد.

  • ۹۶/۱۲/۰۵
  • حسین مقصودلو