فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ایران

پرینتر سه بعدی XPrinter
فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ایران

پرینتر سه بعدی XPrinter از جمله برترین شرکت های حال حاضر ایران است که در زمینه فروش پرینترهای سه بعدی فعالیت کرده و همواره محصولاتی با کیفیت و با گارانتی را در اختیار هموطنان مان قرار داده است.

  • ۰
  • ۰

در این بخش از وبلاگ فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ایران قصد داریم شما را با یکی از شگفت انگیز ترین دستاوردهای تکنولوژی آشنا کنیم.ساخت خانه های ایمن و ارزان قیمت در مدت زمان بسیار کوتاه، این خانه ها که بوسیله چاپگرهای سه بعدی ساخته می شود گامی به سوی آینده است.پس در ادامه با ما همراه باشید.تا در مورد ساخت خانه با پرینترهای سه بعدی برای شما بگویم. تکنولوژی چاپ سه بعدی ساختمان (Construction 3D Printing) به نوعی چاپ در صنعت ساختن و ساز رمز میکند که در آن متد چاپ سه بعدی, اصلی ترین متد نگارگری برنامه ریزی و خلق بنا و عناصر ساختار واحد نحوی میباشد. متدهای چاپ سه بعدی که در بنیاد قرار سازی مورد استفاده قرار میگیرند بسیارمتنوع هستند اما مهمترین آنها عبارتند از اکستروژن , پیوند سفت ای  و جوشکاری افزودنی.

پرینترهای سه بعدی

پروسه ی چاپ عمارت ساخت شفاعت پرینترهای سه بعدی ساختن اساس ساز  ادا میشود. این پرینترهای سه آینده کاربردهای فزونی در بخشهای خصوصی, عمومی, تجاری و صنعتی دارد. از یکسر مزیتهای این نوع تکتولوژی میتوان به ساختن سریع, هزینه ی ناچیز کارگر, دقت و سرعت بالا, ضایعات کم و ادغام سازی مناسب کنایه کرد. از پرینتر سه بعدی در ایجاد خانه, پیدایش اجزای عمارت ساخت ( ستونها,  پنل های ساختاری ), زیر تاسیس شهرها و پل ها, جزیره نماهای مصنوعی و مجسمه ها استفاده میشود.

مواد مختلفی به خاطر ساخصت مواد از این طریق به کار می شیوه این خرج می توانند بصورت مایع، خاکه و یا ورقه های نازک باشند و از جنس هایی نظیر پلاستیک، شیشه، فلز و پلیمر و … .

پروفسور بهرخ خوشنویس بر روی احداث مولفه (درجمله) های بزرگ با ماده ای که مقاومتی سه مقابل بتن دارد کار می کند. با به کار گیری چندین دستگاه از این پرینتر های سه آتی می توان یک مجتمع آپارتمانی را در چند روز ساخت.

پرینترهای سه بعدی

چاپ سه آتی فقره سبب طراحان این امکان را فراهم میکند که در هر نقطه از دنیا بتوانند پروسه ی ایجاد و ساز را با کمترین هزینه انجام دهند. با استفاده از این تکنولوژی حتی میتوان در کره ی ماه نیز به مدل سازی سازه ی مورد نظر پرداخت.

خانه ی نگارگری برنامه ریزی شده میانجیگری چاپگر سه آجل عواقب بهتر و دقیق تری را مدال خواهد داد. زیرا فایل مدل سازی مستقیما از کامپیوتر به ماشین انتقال داده میشود و خطای انسانی در آن نقشی ندارد. در چاپ سه بعدی فایل ساخته شده مستقیما به شیء تبدیل میشود و در دنیای بیرون تحقق می یابد.

  • ۹۶/۱۲/۰۱
  • حسین مقصودلو