فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ایران

پرینتر سه بعدی XPrinter
فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ایران

پرینتر سه بعدی XPrinter از جمله برترین شرکت های حال حاضر ایران است که در زمینه فروش پرینترهای سه بعدی فعالیت کرده و همواره محصولاتی با کیفیت و با گارانتی را در اختیار هموطنان مان قرار داده است.

۱۱ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

هر دستگاه وسیله الکترونیکی دارای محدودیت هایی می باشد که باید در زمان استفاده از دستگاه به آن توجه نمایید. پرینتر سه بعدی یکی از مواردی می باشد که باید با محدودیت های استفاده از آن با خبر شوبد تا در زمان استفاده از آن دچار مشکل نشوید. در ادامه در وبلاگ فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی قصد داریم در مورد محدودیت های استفاده از پرینتر سه بعدی بیشتر صحبت خواهیم کرد.

محدودیت های استفاده از پرینتر سه بعدی

  • حسین مقصودلو
  • ۰
  • ۰

پرینتر سه بعدی یکی از وسایل الکترونیکی می باشد که دارای کاربردهای بسیار زیادی می باشد و این کاربردها در مصارف صنعتی بسیار زیادی مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از این تکنولوژی سبب شده است که هزینه ها و زمان مورد نظر تا حد بسیار زیادی کاهش یابد و تولید تا حد بسیار زیادی با کیفیت شود. در ادامه در وبلاگ فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در مورد ویژیگی های عملکرد مناسب برای چاپ سه بعدی بیشتر صحبت خواهیم کرد.

ویژیگی های عملکرد مناسب برای چاپ سه بعدی

  • حسین مقصودلو
  • ۰
  • ۰

هر دستگاه و پرینتری لازم به این دارد که از مواد خاصی برای تولید قطعات و لوازم خود استفاده نماید. پرینترهای سه بعدی برای ساخت موارد مورد نظر از مواد اولیه خاصی استفاده می کنند به نام Abs می باشد، که کاربردهای بسیار زیادی دارند. در ادامه در وبلاگ فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در مورد مواد اولیه مورد استفاده پرینتر سه بعدی بیشتر صحبت خواهیم کرد.

کاهش در هزینه های مدل سازی با استفاده از پرینتر سه بعدی


  • حسین مقصودلو
  • ۰
  • ۰

در مورد استفاده از پرینترهای سه بعدی یکی از واضح ترین مواردی که می توان به آن اشاره کرد این است که شما در زمان و هزینه های احتمالی خود صرفه جویی بسیار زیادی خواهید کرد و این مورد یکی ویژگی های مهم پرینترهای سه بعدی می باشد. در ادامه در .بلاگ فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در مورد کاهش در هزینه های مدل سازی با استفاده از پرینتر سه بعدی بیشتر صحبت خواهیم کرد.

کاهش در هزینه های مدل سازی با استفاده از پرینتر سه بعدی

  • حسین مقصودلو
  • ۰
  • ۰

فولاد صنعتی است که همواره بازار آن داغ بوده است و استفاده از آن در بخش های مختلف جامعه بسیار مشهود بوده است. بهره گیری از تکنولوژی چاپگرهای سه بعدی برای تولید آن نیز خوداز خبرهایی است که بسیار عجیب بنظر می رسد. در وبلاگ فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی قصد داریم بیشتر در این باره صحبت کنیم... با ما همراه باشید.

Thyssenkrupp تولید کننده فولاد آلمان رسما یک مرکز چاپ 3D جدید را در شهر مولخیم، که در غرب غربی آلمان قرار دارد، افتتاح کرد. این تسهیلات شرکت بین المللی را قادر می سازد تا فعالیت خود را در صنعت چاپ سه بعدی افزایش دهد که آن را “بازار در حال گسترش” می نامد. در ادامه با این بخش از سری مقالات خبری وب‌سایت پرینتر سه بعدی همراه ما باشید.

Thyssenkrupp و ورود به دنیای پرینترهای سه بعدی

Thyssenkrupp، که محصولات مختلفی از فولاد را تولید می کند، شامل آسانسور، زیردریایی ها و قطارها، ابتدا اعلام کرد که در ماه آوریل در هانوفر مسی 2017 مرکز چاپ سه بعدی را راه اندازی خواهد کرد.

در زمان اعلام، هیئت اجرایی هیئت مدیره خدمات Thyssenkrupp Materials Hans-Josef Hoss بیانیه زیر را منتشر کرد:

“ما تصمیم گرفتیم… مرکز چاپ سه بعدی خودمان را بسازیم. ما در حال حاضر به ماشین آلات سرمایه گذاری کرده ایم. ما در حال حاضر در مردم سرمایه گذاری کرده ایم – آنها آنجا هستند. آنها در حال حاضر تولید می کنند. ما از طرف مهندسی شروع می کنیم و محصول نهایی را با تمام خدمات پس از فروش و خدمات مرتبط عرضه می کنیم.”

در حال حاضر، با مرکز چاپ 3D در نهایت به پایان رسید و در حال اجرا، Thyssenkrupp، طبق گزارش، تولید هر دو قطعات فلزی و پلاستیکی با استفاده از تکنولوژی تولید افزودنی خود را. در حال حاضر، این مرکز دو سیستم پیشرفته چاپ 3D را در اختیار دارد: یک پلاستیک، یک فلز.

 Thyssenkrupp وارد حوزه انرژی و صنایع هوایی می شود!

به گفته آقای Heinrich Hiesinger، مدیر اجرایی Thyssenkrupp، این شرکت بیش از یک میلیون یورو را به مرکز تولید افزودنی تازه بازگشایی کرده است و مطمئن است که بازده جامعی از قطعات تولیدی آن را می بیند.

  • حسین مقصودلو
  • ۰
  • ۰

یکی از راه هایی که می توانید از پرینتر استفاده مناسب کنید، استفاده از پرینتر سه بعدی برای ساخت نمونه های اولیه می باشد. این نمونه های می تواند در مصارف زیادی استفاده شوند و از آنها برای تولید انبوه استفاده شود. در ادامه در وبلاگ فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی قصد داریم در مورد نمونه اولیه کاربردی پرینتر سه بعدی بیشتر صحبت کنیم.

نمونه اولیه کاربردی پرینتر سه بعدی

  • حسین مقصودلو
  • ۰
  • ۰

همانطور که پیش‌تر هم به این موضوع اشاره کرده بودیم، پرینتر سه بعدی هر روزه در حال پیشرفت است و روند رو به رشدی در حضور در بیشتر صنایع دارد. اما جالب است که بدانید پرینتر سه یعدی وارد حوزه پزشکی و دندانپزشکی هم شده است. در ادامه وبلاگ فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی همراه باشید تا این موضوع را بیشتر بررسی کنیم.

Smartee Denti-Technology، یک شرکت مستقر در شانگهای که متخصص در راه حل های Orthodontic با چاپ سه بعدی شده است، از طریق یک دوره B از 50 میلیون یوان (7.6 میلیون دلار آمریکا) بهره گرفته است. سرمایه گذاران شامل Bioventure Investment Management Limited و شرکت سهامی خصوصی CDBI Partners هستند. در ادامه این مقاله خبری شما را با یک تکنولوژی جدید یعنی ارتودنسی با پرینتر سه بعدی آشنا می کنیم.

ارتودنسی با پرینتر سه بعدی

ارتودنسی با پرینتر سه بعدی

Smartee Denti-Technology که در سال 2004 تاسیس شد، ادعا می کند یکی از اولین شرکت هایی است که برای استفاده از تکنولوژی 3D چاپ در زمینه ارتودنسی، با استفاده از تولید افزودنی برای توسعه تکنولوژی درمان نامرئی است، که جایگزین بی نظیری برای سیم های سنتی است.

همانطور که این شرکت آن را توضیح می دهد و همانطور که بسیاری از متقاضیان می دانند سیم های سنتی می تواند ناراحت کننده باشد، علاوه بر این، اثربخشی braces وابسته به ارتودنسیستی است که آنها را نصب میکند و چگونگی مهارت آنها در آن بسیار مهم است.

  • حسین مقصودلو
  • ۰
  • ۰

یکی دیگر از کاربرد های پرینترهای سه بعدی این است که از این پرینتر می توانید برای ساخت اعضای بدن استفاده کنید به این صورت که اعضای مورد نظر را طراحی کرده و به پرینتر سه بعدی ارائه می دهید و در کمترین زمان و با کیفیت بالایی عضو مورد نظر را برای شما تهیه می کند. در ادامه این مطلب در وبلاگ فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی قصد داریم شما را با ساخت اعضای بدن با پرینترهای سه بعدی آشنا سازیم.

ساخت اعضای بدن با پرینتر سه بعدی

  • حسین مقصودلو
  • ۰
  • ۰

اینکه هر روزه اخبار جالبی از پرینترهای سه بعدی به گوش می رسد، چیز خیلی عجیب و غریبی نیست! حالا باز هم از این پرینترها اخبار جالب تری هم شنیده می شود و آن هم حضور در صنایعی است که شاید حضور چاپگر سه بعدی در کنار آنها چندان معمول و رایج نباشد! با وبلاگ فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی همراه باشید...

تیم ویرجینیا 3d با kapton مقاوم ترین پلیمر در برابر حرارت که می تواند در فضا استفاده شود، چاپ می کند. یک ماده با کارایی بالا که معمولا برای عایق بندی وسایل نقلیه فضایی و ماهواره ها استفاده می شود؛ برای نخستین بار موفق به چاپ 3d شده است. این یک پیشرفت قابل توجه است که می تواند تعداد برنامه های کاربری بالقوه برای تکنولوژی چاپ 3d را در پروژه های اکتشاف فضا و همچنین صنایع الکترونیک و هوافضا جایی که مواد مرتبا در حال استفاده اند، افزایش دهد. در مقاله خبری امروز با موضوع پرینت سه بعدی با Kapton در خدمت شما خواهیم بود.

پرینت سه بعدی با Kapton

چاپ مواد پلیمید 3d

محققان ویرجینیا قادر به تولید فناوری مولکول های مورد نیاز برای چاپ مواد پلیمید 3d بودند که به طور رسمی به عنوان کاپتون شناخته می شوند. فرایند ایجاد مولکول های لازم برای تولید کپتون سه بعدی به طوری که آنها پایدار باقی بمانند و خواص حرارتی خود را حفظ کنند، محققان کالج مهندسی و کالج علم و فناوری ویرجینیا در حدود یک سال به اتمام رساندند.

موفقیت این پروژه به این معنی است که از لحاظ نظری بی حد و حصر قطعات و قطعات شکل دهی می تواند از kapton ساخته شود, که قبلا تنها در ورقه های بزرگ و نازک امکان تولید داشت. این ورقه های طلای فویل مانند در عایق های چند لایه موجود در بسیاری از ماهواره‌ها و فضاپیماها برای محافظت  آنها در شرایط شدید و سرد که در معرض آن هستند وجود دارد.

مشکل ساخت قطعات ساخته شده از کاپتون با ساختار مولکولی آن مرتبط است. این یک پلیمر آروماتیک است که از کربن ها و هیدروژن ها در داخل حلقه های بنزن تشکیل شده است که به آن ثبات حرارتی و شیمیایی استثنایی می دهد؛ اما همچنین به این معنی است که ساختار پیچیده تقریبا غیر ممکن است.

ویژگی های قطعات چاپ شده با Kapton

قطعات چاپ سه بعدی با Kapton فقط گستره‌ی وسیعی از امکانات را برای صنایع که قبلا از آن استفاده می کنند گسترش نمی دهد بلکه خود تکنولوژی چاپ سه بعدی را نیز گسترش می دهد. به طور معمول پلیمرهای قابل چاپ 3d شروع به از دست دادن قدرت مکانیکی خود در حدود 300 درجه فارنهایت می کنند. طبق گفته تیم تحقیق Kapton می تواند خواص خود را تا 1020 درجه فارنهایت حفظ کند به این معناست که اکنون چاپ سه بعدی می تواند برای همه انواع کاربردی با کارایی بالا استفاده شود. ما اکنون قادر به چاپ پلیمر با بالا ترین درجه حرارت در حدود 285 درجه فارنهایت بالاتر در دمای انحراف نسبت به هر پلیمر قابل چاپ دیگر موجود است.

علاوه بر این مواد چاپی 3 بعدی ما دارای مواد معادل قوی برای مواد کاپتون نازک فیلم معمولی پردازش شده است. کریستوفر ویلیامز استاد دانشکده مهندسی مکانیک رهبر آزمایشگاه طراحی تحقیق و آموزش برای سیستم های تولید افزودنی گفت: این پروژه تلاش زیادی برای همکاری ویلیامز timo thylong  استاد گروه شیمی و مدیر موسسه نوآوری ماکرولولکول ها (mll) بود و همچنین محقق بعدی پس از دکتر marati hedge  که اکنون همکار تحقیقاتی در دانشگاه کارولینای شمالی در chapelltil است.

  • حسین مقصودلو
  • ۰
  • ۰

صنعت خودرو یکی صنعت های می باشد که برای مسئولان آن دارای هزینه های بسیار زیادی می باشد و برای طراحی و ساخت قطعات مختلف خودرو هزینه های کذافی را پرداخت می کنند و مجبور هستند علت هزینه و وقت بسیار زیادی که برای ساخت خودرو گذاشته اند آن را با قیمت بسیار زیادی به فروش برسانند اما موردی که واضح می باشد این است که استفاده از پرینترهای سه بعدی سبب صرفه جویی در وقت و اتلاف مواد اولیه می باشد. در وبلاگ فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی قصد داریم که شما را با ساخت خودرو با پرینتر سه بعدی آشنا کنیم.

ساخت خودرو با پرینتر سه بعدی

  • حسین مقصودلو