فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ایران

پرینتر سه بعدی XPrinter
فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ایران

پرینتر سه بعدی XPrinter از جمله برترین شرکت های حال حاضر ایران است که در زمینه فروش پرینترهای سه بعدی فعالیت کرده و همواره محصولاتی با کیفیت و با گارانتی را در اختیار هموطنان مان قرار داده است.

  • ۰
  • ۰
استفاده از پرینتر سه بعدی تنها برای مصارف صنعتی نمی باشد، بلکه از این پرینتر برای مصارفی مانند ساخت انیمیشن و کارهای انیماتوری استفاده می شود. و به عنوان یک ابزار کاربردی برای این امور استفاده می شود. در ادامه در وبلاگ فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی قصد داریم که شما را با استفاده از پرینتر سه بعدی برای ساخت انیمیشن آشنا سازیم.

استفاده از پرینتر سه بعدی برای ساخت انیمیشن


چاپ سه آجل سبب استحاله عظیمی در حقایق و صنایع جوراجور شده است. یکی از انواع کاربردهای چاپگر سه آجل در بخش هنر پیدایش هستن و عدم گردهای کلاسیک برای انیمیشن ها را می آمادگی نام برد.
همانطور که می دانید بودن گرد ادوات ای است که سالها قبل از ابداع برق از آن درعوض جهت مشغول درگیر دل بسته کردن مردم کاربرد می شده است. این ادوات که به پوست گیتی است، از راحت و بغرنج ترین و مهم ترین متحرک سازها به شمار می رود. فریم های انیمیشن در داخل این عماد سیلندر دوار گردان استواری می گیرند و حرکت این عماد سیلندر با عجله و تاخیر سرعت بخشیدن شتاب کردن بیش از حد جهت ساخت انیمیشن می شود.
اگان، نقشه کش این وجود داشتن گرد هدف از خلق آن را یادآوری فناوری های قدیمی آدرس کرد. او همچنین وضوح می دهد که: دیدن انیمیشن های سه آتی گرچه درعوض جهت اولین بار می تواند کمی غیر موهوم به نظر برسد اما امروزه پرینتر سه مستقبل این امکان را فقره سبب ما تهیه کرده که که به جای فریم های دو آجل با استفاده از نمونه های سه آتیه این خواب را به حقیقت دگرگونی کرده و انیمیشن هایی وجود داشتن تر و جذاب تر نمایش دهیم.
در این روش به جای استفاده از شکاف و یا پنجره ای که در زنده گردهای باستانی بود، می قابلیت از نور بابت روشن و ابهام آمیز کردن فریم ها در کسری از حین بر روی مدل های سه آتی مصرف کرد. فقره سبب احداث این فریم ها باید تمامی مراحل انیمیشن را به بشره سه بعدی نگارگری برنامه ریزی کرده و با فرمت STL پس انداز و سپس این طرح ها را به جلد غشا چهره سه آینده نگارگری برنامه ریزی کرده و در این دستگاه جایگذاری کنیم. پس از آن با استفاده از نور بر روی این مدل ها در جهات مختلف، حرکت آنها را به پوست طبیعی نمایش می دهیم و اضمحلال با بها و انیمیشنی دیدنی و جذاب بر جای می گذارد. این کار نشان می دهد که فن آوری چاپ سه بعدی در مستقبل جمع صنایع و دانش ها را مبدل خواهد کرد.

  • ۹۶/۰۶/۲۳
  • حسین مقصودلو