فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ایران

پرینتر سه بعدی XPrinter
فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ایران

پرینتر سه بعدی XPrinter از جمله برترین شرکت های حال حاضر ایران است که در زمینه فروش پرینترهای سه بعدی فعالیت کرده و همواره محصولاتی با کیفیت و با گارانتی را در اختیار هموطنان مان قرار داده است.

پیش از سال 2013،شرکت Peachy،اقدامات اجباری در kickstarter را برای ایجاد اولین دستگاه چاپ رایانه ای و اسکنر سه بعدی آفاق با قیمت 100دلار مطلع کرد و امسال به حفظه بودجه گذاری 651,000 دلاری، پرینتر Peachy، کیت V1.0 ،فقط از طریق پیش سفارش، تولید می شود .


برخلاف سایر دستگاه چاپ رایانه ای هایسه بعدی چیز در این لیست، دستگاه چاپ رایانه ای Peachy مبتنی بر فناوری فوتولیتوگرافی است. این شرایط بدان معناست که چنین پرینتری از یک شعاع نوری کنترل شده برای تبدیل رزین مایع به اجسام سخت و سه بعدی استفاده می کند.

Image result for printers three dimensional

همچنین، مدل نهایی، محتوی بر حجم احداث سفارشی و تعبیه مسلط snap-fit خواهد بود(کاربران چنین پرینترهایی، می توانند دستگاههایی با حجم ذخیره متفاوتی را آزادی کنند، اما مدل استاندارد، احیانا دارای مخزنی به بعدها 150x150x230mm است.)
البته، فرستادن اعزام یخ زده گرفته مقید جعبه کالا، تاکنون برای چندین سعر ارج است که به تعویق فروتن است. اما این شرکت، بیان می دارد که این امر، عناصر مختلفی را همچون دستگاه گرد و ویژگی های امنیتی جسم در آن را تاثیر بخشیده و حفظ کرده است.

پرینتر سه بعدی و تک جسم Tiko ، پرینتر سه بعدی بسیار کم قیمت دیگری است که در ور شک و وهم هایی که برای آن بود دارد، هیجان بسیاری را نیز به معشوق آورده است. این موضوع نیز نشانی داشته شد که شرکت Tiko، مدیریت اجباری را برای افزایش هزینه ثغور 3 میلیون دلاری در مورد بغاز kickstaeter اعمال داده،بنابراین به نظر می رسد که مشتریان پرهیجان در این بازار، پیروز شوند .

Image result for printers three dimensional

به صورتی که طول آن فقط 390 میلی متر بوده و وزن آن هم، بیش از 1/7kg نمی شود. در مورد بغاز ویژگیهای آن، نیز، این دستگاه چاپ رایانه ای یک رزولوشن 50-250 میکرونی را به همراه قابلیت رسانش برای لایه چیز بر روی ان، پیشنهاد کرده و ازطرفی ،یک محفظه ویژه و عام چاپ و شکل مثلثی آن، رخصت می دهد که این دستگاه، دارای بیشترین حجم چاپ شود. در نهایت نیز برای پایین گشت وگذار داشتن هزینه ها، پرینتر Tiko ،با یک فیلامنت غیر اختصاصی که منطبق با میزان شی است، کار می کند.

  • ۹۶/۰۹/۰۱
  • حسین مقصودلو