فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ایران

پرینتر سه بعدی XPrinter
فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ایران

پرینتر سه بعدی XPrinter از جمله برترین شرکت های حال حاضر ایران است که در زمینه فروش پرینترهای سه بعدی فعالیت کرده و همواره محصولاتی با کیفیت و با گارانتی را در اختیار هموطنان مان قرار داده است.

  • ۰
  • ۰

اگرچه پرینتر سه بعدی به خودی خود قادر به ایجاد اشیاء شگفت انگیزی می باشد، اما هنگامی که این تکنولوژی حیث کمک به تولید رستاخیز اشیاء از طریق روش های پسین وضع کیفیت مصرف ثبات میگیرد،  قدرت و انعطاف در استعمال از پرینترهای سه بعدی در روند طراحی به نمایش گذاشته میشود. در این بین قالبسازی یکی از رایج ترین روش های ایجاد اجسام است که از انواع مواد جایگزین از یکباره مواد بکار رفته در پرینتر سه آتی استفاده می کند.در ادامه با وبلاگ فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ایران همراه باشید تا به معرفی نحوه کار و مواد لازم پرینترهای سه بعدی بپردازییم.

چاپگرهای سه بعدی

در حالی که فرایند ریخته گری درخصوص کسانی که یک یا دوبار قبل آن را انجام داده اند فرایندی نسبتا ساده است، اما درعوض جهت کسانی که تازه اوایل به این کار میکنند نیاز به کمی زمان فقره سبب یادگیری وجود دارد. حیث کسانی که می خواهند یک روش جدید از این قبیل را یاد بگیرند، می بایست ابتدا با نقشه های جالب و کوچک این کار را به انجام رسانند. خوشبختانه در یک برنامه شخصی به نام متیو بورگاتی در یک نقشه ای جالب پرینت سه آتی و نگار و تابلونقاشی سازی را با هم ترکیب کرده است. این پروژه از یک حلقه ای با چراغ ال ای دی تشکیل شده.

چاپگرهای سه بعدی

از آنجا که مدل طوری طراحی شده که قطعات پرینت شده مانند یک ساندویچ به فراغت آشتی سرهم شوند. نیاز به هیچگونه عملیات ازدیاد بر روی قطعات پرینت شده نمی باشد. در حالی که قطعات در حال چاپ می باشند، بورگاتی بخشهای الکترونیکی و سیم کشی را بطور کامل بررسی کرده و آن ها را آماده سرهم کردن می نماید. پی از آماده سازی قطعات چراغهای ال ای دی بر روی آن تحکیم می گیرند و سرهم کردن پایانی انجام می شود و حلقه منور آماده می شود.

پرینتر سه آتی با تکنولوژی FDM امروزه در کمپانی های خودروسازی مانند BMW , hyundai و نیز کمپانی های غذا مانند Nestle و Dial و همینطور در صنعت مهندسی پزشکی به طور گنده عریض و به خاطر نمونه سازی ملایم ، مدل های کانسپت و توسعه پروسه ساخت استفاده می شود و اغلب قطعات با هندسه ها و حفره های پیچیده را می توان با آن کرد.

چاپگرهای سه بعدی

انواع مختلفی از مواد ترموپلاستیک در آن کاربرد می شود که مهمترین آن فیلامنت های ABS (acrylonitrile butadiene styrene) و PC (polycarbonate) هستند.

قیمت پرینتر سه مستقبل نوع FDM بستگی به سایز و میزان حرفه ای بودن آن دارد و طبق معمول از ۱۰ عندلیب دلار مطلع می شود.پرینترهای سه بعدی خانگی معمولا زیاد گران نیستند. درخصوص مغبچه تماشاچی پرینتر ۳ آینده Replicator of Makerbot ، Mojo of Stratasys و Cube of 3D Systems قیمتی در حدود ۱۲۰۰ تا ۱۰ هزار دلار دارند.

  • ۹۶/۰۸/۱۳
  • حسین مقصودلو