فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ایران

پرینتر سه بعدی XPrinter
فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ایران

پرینتر سه بعدی XPrinter از جمله برترین شرکت های حال حاضر ایران است که در زمینه فروش پرینترهای سه بعدی فعالیت کرده و همواره محصولاتی با کیفیت و با گارانتی را در اختیار هموطنان مان قرار داده است.

  • ۰
  • ۰

همانطور که پیش‌تر هم به این موضوع اشاره کرده بودیم، پرینتر سه بعدی هر روزه در حال پیشرفت است و روند رو به رشدی در حضور در بیشتر صنایع دارد. اما جالب است که بدانید پرینتر سه یعدی وارد حوزه پزشکی و دندانپزشکی هم شده است. در ادامه وبلاگ فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی همراه باشید تا این موضوع را بیشتر بررسی کنیم.

Smartee Denti-Technology، یک شرکت مستقر در شانگهای که متخصص در راه حل های Orthodontic با چاپ سه بعدی شده است، از طریق یک دوره B از 50 میلیون یوان (7.6 میلیون دلار آمریکا) بهره گرفته است. سرمایه گذاران شامل Bioventure Investment Management Limited و شرکت سهامی خصوصی CDBI Partners هستند. در ادامه این مقاله خبری شما را با یک تکنولوژی جدید یعنی ارتودنسی با پرینتر سه بعدی آشنا می کنیم.

ارتودنسی با پرینتر سه بعدی

ارتودنسی با پرینتر سه بعدی

Smartee Denti-Technology که در سال 2004 تاسیس شد، ادعا می کند یکی از اولین شرکت هایی است که برای استفاده از تکنولوژی 3D چاپ در زمینه ارتودنسی، با استفاده از تولید افزودنی برای توسعه تکنولوژی درمان نامرئی است، که جایگزین بی نظیری برای سیم های سنتی است.

همانطور که این شرکت آن را توضیح می دهد و همانطور که بسیاری از متقاضیان می دانند سیم های سنتی می تواند ناراحت کننده باشد، علاوه بر این، اثربخشی braces وابسته به ارتودنسیستی است که آنها را نصب میکند و چگونگی مهارت آنها در آن بسیار مهم است.

بدیهی است که این امر فرصت زیادی برای اشتباه و ناسازگاری دارد. در تلاش برای ارائه راه حل ارتودنسی سازگار و غیر قابل تشخیص برای بیماران، محققان Smartee در مورد استفاده از مدل سازی سه بعدی و تکنولوژی چاپ سه بعدی تحقیق می کنند. نتیجه؟ تکنولوژی درمان نامرئی که با استفاده از اسکن، مدل سازی سه بعدی، طراحی تصحیح شبیه سازی دیجیتال و چاپ سه بعدی برای ایجاد یک سری از صحنه های پوشیدنی دندان استفاده می شود.

مقایسه ارتودنسی با پرینتر سه بعدی با لنزهای تماسی

این شرکت محصولات دندانی خود را با لنزهای تماسی مقایسه می کند، زیرا آنها نامرئی هستند و می توانند به طور غیرمستقیم در حالی که به طور همزمان دندان های شما را اصلاح می کنند نا مرئی نیز هستند. ایده این است که کاربران مجموعه ای از پرانتز های سفارشی (حدود 30 تا 40 از آنها) داده می شوند و به صورت متوالی آنها را می پوشند و به تدریج دندان هایشان را به جای خود می برند.

برای چند سال اول عملیات خود، Smartee Denti-Technology مشغول به کار با خدمات چاپ داخلی 3Dبرای کمک به آن در انجام نیازهای افزودنی آن است. در سال 2013 این شرکت سقوط کرد و در چاپگر سه بعدی خود سرمایه گذاری کرد: یک چاپگر 3D Stereolithography، که توسط Shanghai Union Technology ساخته شده است.

از آن زمان، این شرکت مقیاس تولید خود را افزایش داده و حتی کارخانه خود را گسترش داده است. Junfeng، بنیانگذار Smartee Denti-Technology، با استفاده از پولی که از طریق دورۀ مالی اخیرش به دست آورده، می گوید که این شرکت تحقیقات توسعه محصول خود را گسترش می دهد و به دنبال بهینه سازی تکنولوژی ارتودنسی است.

پرینتر سه بعدی در صنعت بهداشت و درمان

در صنعت بهداشت و درمان، زمینه دندانپزشکی، مسلما پرینتر سه بعدی دیده می شود. چاپ سه بعدی از راهنماهای جراحی، سینی های دندان و حتی قالب های تاج و ترازو، گسترش بی سابقه ای برای سفارشی سازی ارائه کرده است. اگر ما به ما اعتقاد ندارید، فقط از Smartee Denti Technology بپرسید.

  • ۹۶/۰۷/۱۰
  • حسین مقصودلو