فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ایران

پرینتر سه بعدی XPrinter
فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ایران

پرینتر سه بعدی XPrinter از جمله برترین شرکت های حال حاضر ایران است که در زمینه فروش پرینترهای سه بعدی فعالیت کرده و همواره محصولاتی با کیفیت و با گارانتی را در اختیار هموطنان مان قرار داده است.

  • ۰
  • ۰


چاپ سه بعدی و جراحی پلاستیک
دکتر لارنت لانتیری: چاپ سه بعدی انقلابی در جراحی پلاستیک و بازسازی صورت است
همان طور که چاپ سه بعدی در عمل جراحی در سراسر جهان اجرا می شود یک جراح پلاستیک در پاریس خود را به عنوان یکی از کارشناسان این رشته در نظر گرفته است.
لارنت لانتیری از سال 1994 تا کنون عمل جراحی بازسازی مغزی را انجام داده است و چاپ سه بعدی تبدیل به یک بخش کلیدی از روند آن شده است.
در سال 2010 او وتیمش در بیمارستان ژرژ پمپیدو موفقیت نخستین پیوند کامل بدن را در دنیا به دست آوردند و او تا به امروز کارهای الهام بخش و پیشگام خود را ادامه داده است.
دفتر        lantiri   شامل قفسه هایی با جمجمه های ماکت پلاستیکی است که هر کدام از آنها یک بیمار است که در آن عمل می کنند.
بسیاری از آنها دارای پریزهای چشم جابکون ها و دیگر ناهنجاری های مهم هستند. تنها بیماران به شدت مجروح شده یا مصدوم به لانتیری مراجعه می کنند که بیشتر آنها از حوادث جدی یا از بیماری های ژنتیکی رنج می برند. کار او می تواند به آنها کمک کند تا از اسیب های این و همچنین ناراحتی و از دست دادن توابع و از کار افتادن آنها جلوگیری کند قبل از اینکه تکنولوژی چاپ سه بعدی قابل دسترس تر شود لانتیری با استفاده از اسکن سی تی اسکن و تجهیزات جراحی استاندارد سعی کرد تقریبا بازسازی صورت یا سر بیمار را انجام دهد.

او از طریق هزاران جعبه از صفحات عمومی کست و پیچ ها در امید یافتن چیزی است که مناسب است. از سال 208 با کمک شرکت        3dprinting   بلژیک         materialize        ابزار خود را با پیشرفت و تخصص بسیار پیشرفته کرده است.
 قادر به گرفتن یک سی تی اسکن و ایجاد یک مدل    3d   مجازی از چهره یک بیمار است.
این است که سپس به عنوان یک راهنما برای ساخت ایمپلنتهایی که مخصوص آناتومی بیمار هستند استفاده می شود.
مثلا یک شکم شکسته در سمت چپ چهره فرد با یک تصویر آینه از سمت  راست جایگزین می شود. این بدان معنی است که مناسب و کاملا راحت خواهد بود و نتایج بسیار زیبا و سازگارانه خواهد بود.
 materializing        با استفاده از سیستم های چاپ   3d مفهوم لیزر برای تولید ایمپلنت های صورت استفاده می کند در ابتدا یک نمونه اولیه برای آزمایش           lantieri   را ایجاد می کند قبل از اینکه نهایتا تولید ایمپلنت به پایان رسید.
دستگاه    lasercusing   از پرینتر      slm3d          با استفاده از پودر تیتانیوم مخصوص برای ایجاد ایمپلنت با بهترین کیفیت ممکن است.
طبق گفته           lantieri  چاپ سه بعدی به طور کامل عمل جراحی خود را تغییر داد:
“در گذشته من فقط حدس زدم” “ما هرگز شکل درستی نداشتیم”
اما استفاده از جمجمه های چاپ شده به وسیله ی   3d   برای داشتن آنها در دست من برای تعیین مشکلات چه موقع مانع پیش می رود تفاوت زیادی می کند.
لانتری می گوید: این تنها کار خود نیست که بهبود یافته است دیگر اعضای تیم او با کمک                 materializa  و           coceptlaser   کار خود را بسیار ساده تر و کارآمدتر می کنند.
پرستاران   or   عاشق ابزارهای تخصصی هستند آنها فقط باید جعبه را بازکنند و ما همه عناصر مختلف را به منظور استفاده می کنیم.
جعبه های بیشتری وجود ندارد ما صرفه جویی در وقت می کنیم زیرا ما دقیقا می دانیم که چه چیزی داریم و کجا می رویم.
همه چیز دقیقان همان چیزی است که من می خواهم و آنچه برای هر مرحله نیاز دارم.
مفهوم لیزر به تازگی توسط تکنولوژی غول  GE    به دست آمده است. بخش چاپ سهم آن یکی از تاثیرات عمده در صنعت است.
امیدوارم این موفقیت پیوسته شرکت و پیشرفت مداوم تکنولوژی چاپ  3D   را به همراه داشته باشد و این به نفع متخصصان جراحی و و بیماران به طور یکسان است.
  • ۹۶/۰۵/۲۶
  • حسین مقصودلو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی