فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ایران

پرینتر سه بعدی XPrinter
فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ایران

پرینتر سه بعدی XPrinter از جمله برترین شرکت های حال حاضر ایران است که در زمینه فروش پرینترهای سه بعدی فعالیت کرده و همواره محصولاتی با کیفیت و با گارانتی را در اختیار هموطنان مان قرار داده است.

  • ۰
  • ۰

xprinter3dآدیداس-و-پرینترسه-بعدی2.png (960×313)

http://xprinter3d.com
آدیداس و پرینترسه بعدی
آدیداس قصد دارد سری جدید محصول خود با نام Futurecraft 4D را توسط پرینتر های سه بعدی کربن تولید کند.
شرکت پرینتر سه بعدی کالیفرنیا که تولید کننده ی پرینتر های سه بعدی کربن است، با غول ورزشی آلمان (آدیداس) برای تولید کفش های ورزشی توسط پرینتر سه بعدی به توافق رسیده اند. این شرکت می خواهد با روش سنتز نور دیجیتال، تولید انبوه بیش از 100000 جفت کفش Futurecraft 4D را قبل از سال 2019 تولید کند.
تصور جهان ورزش بدون آدیداس سخت است. نام تجاری ای که با سه خط به راحتی بیانگر این برند است. و ستارگانی همچون لیونل مسی، نواک جوکوویچ، و جیمز هاردن که همگی تاثیر کیفیت این کفش های ورزشی را تایید کرده اند. آدیداس و پرینتر سه بعدی به دنبال حفظ این جایگاه هستند.
اما با این وجود این برند سه خط محبوب همواره سایه ی رقبا را احساس می کند و علاوه بر برند هایی همچون نایک برند های جدید دیگری نیز به بازار آمده اند که توانایی ایجاد خطر برای آدیداس را دارند. یکی از این رقبا برند آرمور است که محصولاتش را توسط پرینتر های سه بعدی تولید می کند.
آدیداس برای غلبه بر بازار و بروز بودن تکنولوژی های روز  همکاری با پرینتر های سه بعدی کربن با استفاده از ماده ی CLIP را آغاز نموده است.
نمونه سازی های به عمل آمده در کنار طراحی ای که بر خلاف پیش بینی ها روال سنتی کفش ها را حفظ کرده است، بیانگر پایان موفق فاز اول تولید کفش ها با پرینتر سه بعدی بوده است. همچنین تلاش برای غلبه بر کاستی هایی نظیر سرهت تولید، کیفیت سطح ضعیف، محدودیت و رنگ مواد و صرفه جویی در مصرف مواد خام و طراحی بهینه مواردی بود که در فاز بعدی توسط آدیداس و پرینتر سه بعدی برطرف گردید.
نتیجه ی پرینت سه بعدی کفش های Futurecraft 4D انقلابی در این صنعت است که نه تنها از رقبا پیشی گرفته است بلکه به بهترین کفش های ورزشی در دنیا تبدیل خواهد شد.
منبع: http://www.3ders.org/articles/20170407-new-adidas-futurecraft-4d-shoe-developed-in-collab-with-3d-printing-innovator-carbon.html
  • ۹۶/۰۱/۲۰
  • حسین مقصودلو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی