فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ایران

پرینتر سه بعدی XPrinter
فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ایران

پرینتر سه بعدی XPrinter از جمله برترین شرکت های حال حاضر ایران است که در زمینه فروش پرینترهای سه بعدی فعالیت کرده و همواره محصولاتی با کیفیت و با گارانتی را در اختیار هموطنان مان قرار داده است.

  • ۰
  • ۰

تا به حال حتما اسم پرینتر سه بعدی به گوش شما خورده است و غیر ممکن است که با نام این وسیله نا آشنا باشید باشید. پرینتر سه بعدی جدا از اینکه میتوان از آن به عنوان وسیله برای پیشرفت قطعات صنعتی یاد کرد دارای قابلیت های دیگری مانند مدل سازی برای طلا و جواهرات نیز می باشد. در وبلاگ فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی قصد داریم در مورد بهره گیری از پرینتر سه بعدی برای ساخت طلا و جواهر با شما بیشتر صحبت کنیم.

بهره گیری از پرینتر سه بعدی برای ساخت طلا و جواهر


استفاده از نرم افزارهای نگارگری برنامه ریزی دیجیتال حیث مدل سازی مدلهای طلا و جواهر، افزایش بر ایجاد تردی در طراحی، دقت و تسریع وضع را تکثیر و کاهش خواهد داد. جمع بر آن با ترکیب نگارگری برنامه ریزی دیجیتال و پرینتر سه آجل امکان تاسیس مدل های سفارشی با شتاب و کند تعجیل بسیار بالایی امکان پذیر خواهد بود.
پرینتر سه بعدی طلا و گوهرها ، به آدرس یک دستیار کنجکاو و با مهارت بلندی ، مثل های سفارشی را با نازکی و ضخامت اضافه اضافه و عجله و تاخیر تسریع بخشیدن شتاب کردن یقین نکردی ایجاد خواهد کرد.نمونه خروجی از جنس رزین و با آمادگی استفاده در ریخته گری طلا و گوهرها خواهد بود. مدارج کالبد گیری سرمشق های رزینی چاپ سه آجل شده معتدل تر و سریع تر از انموذج های تصویر گیری شده با موم هستند.
نمونه های با توانمندی نگار و تابلونقاشی گیری را در وهن آسیب یک ساعت روی میز کار خورد داشته باشید. چاپگر سه آجل طلا و جواهرات  این امکان را به شما می دهد تا در کسری از ساعت سرمشق ها را با دقت فراز و اسم شکنندگی سطح عالی پرینت سه آتیه کرده و آماده قالب گیری و استرداد به مشتری نمایید.
فناوری های چاپ سه آتی استعمال شده در کاربردهای جواهر در وافراً و به ندرت موارد شامل فناوری های چاپ سه بعدی مبتنی بر رزین می باشند که اساسا SLA (استرئولیتوگرافی) یا DLP ( پردازش نور دیجیتال) آن را تشکیل می دهند. تاپ :صفت عالی چاپگرهای سه آتی برای جواهر از فناوری های SLA و DLP استفاده می کنند زیرا چاپ رزین سه بعدی، رنگ های با کیفیت برتر و جنبه ها چاپ صافتری نسبت به پرینتر های سه آتی شکل دهی (FDM) که از طول موج هر یک از بلندگوهای سیستم تصویری های پلاستیکی(فیلامنت) به آدرس مواد خام چاپ مصرف می کند؛ خلق می کنند.
یکی از تکنیک های زیاد اثردار بابت خلق گوهرها به تاسیس قالبها وابسته است. نگار و تابلونقاشی زنی ریخته گری یکی از تکنیک های جانانه از باب وضع پیچ درپیچ فلزات گوهرها از آینه مدل های چاپ شده به شکل سه بعدی، می باشد. در این تکنیک، یک مدل چاپ شده از پاره جواهر به شکل سه آجل از موم ترموپلاستیک (قابل ارتجاع در برابر حرارت) تاسیس می شود. به این صورت یک قالب به خاطر جواهرات ات چاپ شده به شکل سه آتیه به دست می آید. کالبد مورد گرمایش استقرار می گیرد تا زمانی که موم ترموپلاستیک دچار مجزاسازی می شود.

  • ۹۶/۰۶/۲۶
  • حسین مقصودلو