فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ایران

پرینتر سه بعدی XPrinter
فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ایران

پرینتر سه بعدی XPrinter از جمله برترین شرکت های حال حاضر ایران است که در زمینه فروش پرینترهای سه بعدی فعالیت کرده و همواره محصولاتی با کیفیت و با گارانتی را در اختیار هموطنان مان قرار داده است.

  • ۰
  • ۰
پرینتر های سه بعدی یکی از بهترین ساخته های دست بشر می باشد که توانسته است یک انقلاب عزیرمی را در صنعت به وجود بیاورد. استفاده از پرینتر سه بعدی در جواهر سازی یکی از این موارد می باشد که ویژگی های بسیار خاصی را در این زمینه به وجود اورده است که همین امر پیشرفت بسیاری را در خرج زمان و مواد اولیه به وجود اورده است.با وبلاگ پرینتر سه بعدی همراه باشید.
Image result for Using a 3D printer in jewelry



پرینتر سه مستقبل Miniature یک چاپگر سه مستقبل DLP با نرخ ارج بینظیر است که جهت تولید قطعات کوچک، ظریف و اضافه دقیق کاربرد می شود. ماده مصرفی این چاپگر سه بعدی، انواع ساکت آرامش با قابلیت های گوناگون کاربردی است و از تکنولوژی نور ساختاریافته DLP بهره می گیرد.

 این دستگاه چاپ رایانه ای سه آتی بصورت گسترده در صنایع طلا سازی، دندان سازی و تجهیزات پزشکی بکار می رود و قابلیت مصرف از انواع صبر برای کاربری های صنعتی و طلا سازی را دارد. در حال مهیا در صنعت طلا و جواهر و فلزات قیمتی طراحی با کیفیت افزون مهم شده است و سلیقه ی مشتریان به سمت کارهای خلاقانه و پیچیده سوق داده شده است.طراحی های متفاوت و پیچیده، جواز موفقیت در تکنیک طلا و جواهرات در آینده این تکنیک خواهد بود.
Image result for Using a 3D printer in jewelry

 در گذشته تمامی این کارها به صورت دستی انجان میشد به شکلی که در ابتدا طرح را با دست درست کرده و بر روی آن پرداخت ارتکاب میدادند و بعد از آن در چندین ثمره قالب میگرفتند تا برای ریخته گری طلا نیکو شود و همیشه هم احفاد ی بدست آمده مطلوب نبود. امروزه با تکیه به قدرت پرینترهای سه آتیه این کار متجاوز راحتتر ، با دقتتر و با کیفیت تر شده است به شکلی که علاوه راحت طرح سه بعدی با بیشترین دقت با مواد نازل و گران ریخته گری چاپ میشود و در دو مرحله نیکو ریخته گری طلا و یا هر فلز دیگری می باشد.

 در این صنعت از تکنولوژی چاپگر سه آینده DLP مصرف میشود زیرا مواد اولیه آن برازنده قالب گیری و دقت آن متجاوز بالا میباشد و ریزه کاری های راه کار طلا سازی را به خوبی ایفا به جریان انداختن میدهد.
  • ۹۶/۱۱/۱۶
  • حسین مقصودلو