فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ایران

پرینتر سه بعدی XPrinter
فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ایران

پرینتر سه بعدی XPrinter از جمله برترین شرکت های حال حاضر ایران است که در زمینه فروش پرینترهای سه بعدی فعالیت کرده و همواره محصولاتی با کیفیت و با گارانتی را در اختیار هموطنان مان قرار داده است.

  • ۰
  • ۰

یکی از مورادی که می توان از پرینتر برای استفاده ی کارهای مختلف انجام داد این است از پرینتر سه بعدی برای کاربرد های نظامی استفاده کرد. ما در این مطلب قصد داریم که شما را با چگونگی استفاده از پرینتر سه بعدی در مصارف نظامی آشنا کنیم و با استفاده از پرینتر سه بعدی در مصارف نظامی در وبلاگ فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی بیشتر اشنا شوید.

استفاده از پرینتر سه بعدی در مصارف نظامی


با استفاده از چاپگرهای سه‌بعدی می‌توان از عکس‌های ذخیره‌شده در کامپیوتر، مدل سه‌بعدی موهوم ساخت. تکنولوژی کاربرد شده در پرینترهای سه‌بعدی این امکان را به مصرف‌کنندگان می‌دهد تا از ماده‌های کامپوزیتی در طراحی‌های خود برای چاپ سه‌بعدی سرنوشت ببرند. چاپگر سه‌بعدی می‌تواند طرح‌های کامپیوتری شما را به روی یک نمونه خیالی و با دقت بیش بالایی پرینت بگیرد. پرینترهای سه‌بعدی فناوری‌های جدیدی هستند که با تسریع بسیار در حال ترقی بوده و می‌توانند طرح‌های کامپیوتری را به صورت رخت سه‌بعدی چاپ کنند.
دستگاه‌های پرینت سه‌بعدی چند سالی است که به پوست تجاری در کشورهای متنوع فن آوری حال کاربرد استقرار گرفته‌اند. هم زمان حیث ساخت ماکت‌ها یا تامین قطعات کنجکاو و تیره از روش پرینت سه‌بعدی استفاده می‌شود که محرک افزایش سرعت و دقت در ساخت قطعات شده است. در سال‌های واپسین و آغازین و همزمان با رشد روز اضافه فناوری پرینترهای سه‌بعدی، فداکار از محققان ارتشی محروم به احداث بندق دار با بسیج شلیک شدند.
اختراع چاپگرهای سه‌بعدی توجه بسیاری را در واحدهای نظامی به خود جلب کرده است. به این دلیل به هیچ‌وجه غیرمنتظر زدایش اگر ارتش‌ها هزینه‌های زیبنده توجهی را در مراکز تفحصی بی پایه به این فناوری سرمایه‌گذاری کنند.
به گمان تردید زیاد احداث مهمات حال تعریض از جنس پلاستیک مداخله نوجوانی و کهولت تگزاسی به نام «کودی ویلسون» این بارقه را در ذهن نظامیان زده که فوج نیز می‌تواند از این فناوری مهم و یقیناً پر اجاره حیث تاسیس جنگ افزار و سایر افزار سرباز در محل بکش واکش :جدال عبدالجنه ببرد.

  • ۹۶/۰۶/۱۷
  • حسین مقصودلو