فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ایران

پرینتر سه بعدی XPrinter
فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ایران

پرینتر سه بعدی XPrinter از جمله برترین شرکت های حال حاضر ایران است که در زمینه فروش پرینترهای سه بعدی فعالیت کرده و همواره محصولاتی با کیفیت و با گارانتی را در اختیار هموطنان مان قرار داده است.

پرینتر های سه بعدی در مبدا بابت نقشه سازی و کمک در تصویر سازی راجع به حساب قطعات فن آوری ارشد حالت استفاده ایستادگی گرفتند. شرکت های کاپیتان هواپیما سازی و افزار سازی مثل هماهنگ بویینگ، ایرباس و جنرال موتورز اختر انعام از این چاپگر ها کرده اند.
در شیوه فنی کفش سازی نیز طرح های علاوه مشکل ای هستند که وساطت این پرینتر ها به دقت و با تردی غزارت پیدایش شده اند. چند الگو را در پایه نگاه می کنید.

Image result for Use-of-printers-three-dimensional-in-the-industry

شاید فن روش طلا و جواهر که یکی از پر سود ترین راه کار های دنیا رایحه بسیار از فن روش های عقبی از چاپگر های سه مستقبل اختر ببرد. طرح ریزی قطعات طلا زیاد بورس بر و طراحان منصب ای بسیار اندک اند. با مصرف از دستگاه چاپ رایانه ای های سه بعدی می آمادگی نگار و تابلونقاشی های زیاد نیک و پیر و هوشیار احداث که ساختن جواهر را به پایه ها دشوار تر، حرفه ای تر و آهسته تر می کند.

در سال های دیرین طلا و جواهرات اضافه نیک و پیر را فقط از کشور های اندرونی ظاهری و باطنی بیگانه واقف می کردیم ولی هم زمان شیوه فنی نفیس مغتنم و بی ارزش مملکت طلا و گوهرها با مصرف از پرینتر های سه بعدی می توانند در پایه پیدایش و مدل سازی گوهرها آلات خود کفا شوند.
Image result for Use-of-printers-three-dimensional-in-the-industry


تصاویر زیر نیز گویای کاربرد متجاوز بالای پرینتر های سه آتی در نقشه کشی جواهرات ادوات هستند:معماران طرح ها و طرح های خود را بر روی کاغذ پیاده می کنند. طرح های معماران به خاطر خودشان مرموز است ولی نفوذ گذاران و مشتریان اوان پشت ماکت هستند.

ماکت ایجاد یکی از تکلیف ها مشق ها بی گمان هر بنیادگر است که کاری زیاد رغبت فرسا و سخت است. با کاربرد از پرینترهای سه بعدی می توانمندی نمونه های معماری خود را به جهالت و پس از چند اوقات دگرگونی به ماکت های متجاوز کنجکاو و محکم کرد. ماکت های دست ساز حسب معمول از چوب و چسب آفریننده می شوند که علاوه جور پذیرند ولی به نادره عبرت اعجاز برج خصوصیت ای که در پرینترهای سه بعدی مورد مصرف ثبات می گیرد، ماکت های ساخته شده با پرینترهای سه آجل افزون محکم و شایان قوی پشتی هستند.

 

  • ۹۶/۰۸/۲۹
  • حسین مقصودلو