فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ایران

پرینتر سه بعدی XPrinter
فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ایران

پرینتر سه بعدی XPrinter از جمله برترین شرکت های حال حاضر ایران است که در زمینه فروش پرینترهای سه بعدی فعالیت کرده و همواره محصولاتی با کیفیت و با گارانتی را در اختیار هموطنان مان قرار داده است.

  • ۰
  • ۰

عرضه ی  بخش تازه ای از پرینترهای سه بعدی با قابلیت اطمینان بسیار بالا در چاپ و کیفیت خروجی چاپ قطعه. نسل سوم با طراحی مهندسی محلی و بهره گیری از مکانیزم متحرک پایدار پایدار، تجربه شیرینی از چاپ سه بعدی را به شما هدیه می کند. در ادامه در وبلاگ فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در مورد پرینترهای سه بعدی نسل سوم  بیشتر صحبت خواهیم کرد.

پرینترهای سه بعدی نسل سوم

 

با طراحی مدیر و بی جربزه مهندسین ، ساختاری ماژولار دارد. به این معنی که ادا معاوضه قطعات برای کاربر به فراغ بال ممکن خواهد بود. بسان سازی حرکتی نرم افزاری قبل از ساخت، رعشه در مکانیزم سی زان ۳ را به صفر رسانده است.
سیستم حرکتی ریل واگن از موشکاف ترین دستگاه های حرکتی حالت استعمال در راه کار است. بر تناقض دیگر مدل های مد پرینتر سه آجل در دنیا که از روش حرکتی شفت و بلبرینگ کاربرد می کنند ، خانواده نسل سوم چاپگرهای سی زان از اسلوب حرکتی ریل و واگن نصیب می برند.
مکانیزم همزمان x و y از بهترین مکانیزم های حالت مصرف در آفاق است. دقت و عجله و تاخیر سرعت بخشیدن شتاب کردن و خلال قضیه کارکرد و هم حذر از تنش و لرزه از خصیصه مختصه های این مکانیزم است که کیفیت عالی در چاپ سه آینده را فقره سبب شما کفالت ضامن شدن خواهد کرد.
طراحی فوق العاده این مکانیزم سبب می شود تا هر دو اتومبیل محورهای x و y با یکدیگر منهج حرکت نازل را ایجاد کنند در یادآور که هر دوی آنها وزنی روی محورها انجام نکرده و این سبب خواهد شد تا دستگاه چاپ رایانه ای سه آجل در سرعت های رفعت نادرست و لرزشی روی سبک نداشته باشد.

 

  • ۹۶/۰۸/۰۱
  • حسین مقصودلو