فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ایران

پرینتر سه بعدی XPrinter
فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ایران

پرینتر سه بعدی XPrinter از جمله برترین شرکت های حال حاضر ایران است که در زمینه فروش پرینترهای سه بعدی فعالیت کرده و همواره محصولاتی با کیفیت و با گارانتی را در اختیار هموطنان مان قرار داده است.

  • ۰
  • ۰

استفاده از پرینترهای سه بعدی باعث می شود تا در بسیاری از حوزه ها ما محصولات بسیار استاندارد تری را داشته باشیم، برای مثال در حوزه ورزشی ما محصولاتی را دارا می باشیم که از هر نظر مطابق بهترین استانداردها می باشد.اولین محصولی که بیشترین تغییر بر روی آن انجام گرفته است ، کفش ورزشکاران است در ادامه با وبلاگ فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ایران همراه باشید تا اطلاعات بسیار مناسبی را در اختیار شما همراهان همیشگی قرار دهیم و نقش پرینترهای سه بعدی در تولید کفش های ورزشی را برای شما بیان کنیم.

همانطور که می دانید در شیوه فنی لوازم ورزشی نقشه کشی و چشم نواز بودن قطعات ساخته شده بسیار مهم میباشد و نقشه کشی سهم بسزایی در جلب مشتریان دارند پس برای رقابت در این عرصه باید بیش از پیش تقلا کرد و از علم وتکنولوژی کمک گرفت.
در حال حاضر کمپانی های بزرگ ورزشی مانند نایک ، آدیداس، پوما برای ساخت و طرح ریزی لوازم و تجهیزات ورزشی خود از تکنولوژی پرینتر سه بعدی مصرف می نمایند و در جام جهانی 2014 بسیاری از این کمپانی ها محصولات خود را که با چاپگر سه آتیه نگارگری برنامه ریزی و چاپ کرده بودند به معرض نمایش و استفاده گذاشته بودند.

پرینترهای سه بعدی


اینبار شرکت New Balance که  کننده کفش های ورزشی و افزار های تناسب اندام است بسراغ دستگاه چاپ رایانه ای سه آتی رفته است.
در لایه‌ی میانی این کفش یک پد نرم قرار گرفته و لژ متخلخل دارد. ماده‌ی اصلی ساخت کفش، یک متریال متجدد به نام DuraForm Flex TPU است که خاصیت محافظه کار فوق‌العاده‌ای دارد و به صورت لایه‌ قشر به شکل کفی کفش طرح ریزی می‌شود و برش می‌خورد. برش این ماده با تکنولوژی لیزری SLS انجام می‌شود. فرم طراحی بر مبنای فشار کف پای مردم در بین پیاده‌روی و تاخت تعیین می‌شود.

البته نیو بلنس کفش‌های ورزشی خود را به صورت ویژه برای هر فرد پیدایش نمی‌کند ولی تمام مساعی تیمارداری خود را برای کون محصولات پوشیدنی که تک را آسان‌تر کنند، به خرج می‌دهد.

تعداد معدودی که از این کفش پیدایش شده، در دی‌ماه (ابتدای سال نوی میلادی) در نمایشگاه CES نمایش داده می‌شوند. فروش کفش از فروردین‌ ماه در بوستن سرآغاز می‌شود و سپس در چند نقطه‌ی دیگر دنیا عرضه خواهد شد.

پرینترهای سه بعدی
 پیش از این شرکت نایک از پرینترهای سه بعدی SLS جهت تولید میخ های کفشهای فوتبال کاربرد نمود. هرچند Nike از اعلام اینکه دقیقا کدام محصولات از این فناوری چاپگر سه آتیه سود خواهند برد سر باز زده است ، اما شایعات مبنی بر این است که این شرکت از این فناوری برای تشکیل مدل های سفارشی و پروتوتایپ های خود استعمال خواهد کرد.
تام کلارک ، مدیر بخش خلاقیت کمپانی Nike ، در سخنرانی خود مردم را آماده مواجهه شدن با طرح های مبتکرانه :صفت آفرینشگرانه و پروتوتایپ های جدیدی از این شرکت کرده است. ” در نایک ما برای بهترین ورزش کاران دنیا ایده های نوآورانه ای ارائه میدهیم. ما از تکنولوژی پرینتر سه بعدی برای آن استعمال میکنیم تا ابداعاتی امروزین آلامد و خلاقانه در پی کفش های ورزشی به ورزشکاران آشنا کردن کنیم.

 

  • ۹۶/۱۱/۲۸
  • حسین مقصودلو