فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ایران

پرینتر سه بعدی XPrinter
فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ایران

پرینتر سه بعدی XPrinter از جمله برترین شرکت های حال حاضر ایران است که در زمینه فروش پرینترهای سه بعدی فعالیت کرده و همواره محصولاتی با کیفیت و با گارانتی را در اختیار هموطنان مان قرار داده است.

  • ۰
  • ۰

پرینتر های سه بعدی یکی از وسایل الکترونیکی می باشند که دارای کاربردهای بسیار زیادی می باشند این پرینترها دارای انواع مختلفی دارند و هرکدام برای مصارف مختلفی طراحی شده اند و کاربردهای مختلفی دارند برای همین خاطر بهتر است که با یکی از این پرینترها آشنا شوید. در ادامه در مورد پرینتر سه بعدی پودری بیشتر خواهیم گفت. در ادامه در وبلاگ فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی بیشتر صحبت خواهیم کرد.

پرینتر سه بعدی پودری

این فناوری در 6 کشور جهان همچون آمریکا، آلمان و فرانسه حیات دارد و با مجاهدت محققان کشور فارس عوعو به آدرس هفتمین کشور دارای این فناوری اسکان گرفت. سید  عضو ریخت مدیره یکی از شرکت های فناوری که این عضو را نگارگری برنامه ریزی و مصنوع و آفریدگار و در نمایشگاه چاپ سه آینده این فناوری را شناساندن شده اعتراف کرد: در فناوری SLS اسباب قوتمند است قطعات با استحکام بالا، تاریکی اضافه و بعدها ارشد وضعیت احتیاج صنایع متنوع را بسازد. بر تضاد فناوری فیلامنتی به لحظه کمی درعوض جهت خلق معیار زیادی گسسته دارد بدین سبب قسمت بختک وری بالاتری دارد.
در این نوع پرینترهای سه مستقبل به طور کلی از یک سرحال پودری کاربرد می شود که به روش های نوع به نوع و همگون این گرد در غلاف های سامان دهی شده خشک شده و به هم می چسبد و جسم واپسین و آغازین تشکیل می شود.
در هر سه نوع کلی پرینتر سه آتی تعریف شده هیات خطسیر بندی های کوچک تری حیات دارد که در آجل به ملاحظه باریک اندیش هر یک می پردازیم. البته افزون بر مناسبت ها ذکر شده اجناس دیگری نیز هستند که هنوز کاربرد فراخ جهر نکرده اند. راجع به حساب حی دستگاه چاپ رایانه ای های سه آتی EBM , LOM و …که ما از تشریح این موردها صرف نطر می کنیم.

  • ۹۶/۰۶/۱۱
  • حسین مقصودلو