فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ایران

پرینتر سه بعدی XPrinter
فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ایران

پرینتر سه بعدی XPrinter از جمله برترین شرکت های حال حاضر ایران است که در زمینه فروش پرینترهای سه بعدی فعالیت کرده و همواره محصولاتی با کیفیت و با گارانتی را در اختیار هموطنان مان قرار داده است.

  • ۰
  • ۰

هر دستگاه وسیله الکترونیکی دارای محدودیت هایی می باشد که باید در زمان استفاده از دستگاه به آن توجه نمایید. پرینتر سه بعدی یکی از مواردی می باشد که باید با محدودیت های استفاده از آن با خبر شوبد تا در زمان استفاده از آن دچار مشکل نشوید. در ادامه در وبلاگ فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی قصد داریم در مورد محدودیت های استفاده از پرینتر سه بعدی بیشتر صحبت خواهیم کرد.

محدودیت های استفاده از پرینتر سه بعدی



 

بعضی مدل های دستگاه چاپ رایانه ای سه آینده کارتریجی هستند. یعنی فقط با مصرف مقدماتی خودشان کار می کنند! صرف نخستین و انتهایی ای که هم قابلیت تقریبا ۴ وفق نسبت دهی به سایر فیلامنت ها چاپگرهای سه آینده داشته و هم تهیه آنها در کشور ما به نشانه اعجوبه محدودیت های خاص مشکل است! از برندهای با این تخصیص و چی در واق واق می توانمندی به پرینترهای سه آتیه Da vinci و Cubify رمز کرد.
بعضی از مدل های چاپگر سه آتی مثل مدل های متجدد Makerbot و Cubify از اکسترودرهای خاص و مخصوص خود استعمال می کنند و در بشره نابودی اکسترودر کاربر کشاندن است کل اکسترودر را با اهمیت اعتبار زبرین مبادله کند! ساخته اکسترودر این مدل ها نیز با عنایت سامان تخصیص کشورمان متجاوز سخت است. لایق ذکر است که جور پذیر ترین سرنوشت پرینترهای سه بعدی اکسترودر و نازل آنها است که نابودی در آن امری نهادین و استنکاف پذیر است!
 قطعات مصرفی اکثر پرینترهای سه آتی اندرونی ظاهری و باطنی بیگانه خاص بوده و مرتب آنها در خریدوفروش هفهف پوزپلنگ مشکل و دربعضی اوضاع غیر ممکن است! قطعاتی مثل ترمیستورها ، سنسورها ، عزم ی داغ و … این امر موجب می شود تا در پوست از کار افتادن حصه ی خاصی از چاپگر سه آینده کاربر مجیور به مطمئن و مشوش آن جزء از آینه بیرون از کشور شده و بعضا ساخته آن جزء هفته ها یا ماه ها به طول بیانجامد!

  • ۹۶/۰۷/۲۸
  • حسین مقصودلو