فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ایران

پرینتر سه بعدی XPrinter
فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ایران

پرینتر سه بعدی XPrinter از جمله برترین شرکت های حال حاضر ایران است که در زمینه فروش پرینترهای سه بعدی فعالیت کرده و همواره محصولاتی با کیفیت و با گارانتی را در اختیار هموطنان مان قرار داده است.

  • ۰
  • ۰
پرینتر های سه بعدی دارای ویژگی های بسیار خاصی می باشند که به سادگی جای خود را صنایع مختلف باز کرده است. استفاده از این فناوری در زمان و هزینه های قبلی بسیار تاثیر گذاشته و توانسته دقت نمونه های ساخته شده را بسیار بالا تر از قبل بکند.شما می توانید در ادامه مطلب وبلاگ پرینتر سه بعدی این پرینتر ها را دنبال کنید.

http://www.nikan3dprint.com/wp-content/uploads/2017/10/%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1-%D8%B3%D9%87-%D8%A8%D8%B9%D8%AF%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D9%84-2017-Zortrax-m200.jpeg

 

این محصول، علمدار خلافت Ultimaker است، دستگاهی خوش‌ ساخت که سرشار از فناوری‌ های نوین است. این دستگاه به اکستروژن دوگانه، «مغزی‌ های» ورجاوند و نامتناسب تعویض جهت تهاتر فوری هد چاپگر، هم دستی بی‌سیم و وفور و کمی امکانات دیگر مهیا شده است.
از نظر نرم‌افزاری، موتور برنامه Cura برای استفاده در Ultimaker 3 نیکوترین حلاج ‎سازی شده و حالا به یک رابط کاربری خوب برای مدیریت چاپ با کمترین دردسر مجهز شده است. زمانبندی دایر جهت بروزرسانی موجب پشتگرمی از دسترسی کاربران به آخرین نو آوری‌ ها و بهبودها می‌شود.

 

این دستگاه ممتاز به یک مکانیزم پیلینگ، یک انبار حرارتی، یک برگ نشان دادن لمسی، کنترل‌های بی‌سیم، و یک روش دنج خودکار، روبراه شده است. همچنین به همراه این دستگاه، نرم‌افزاری با طراحی داهیانه نمایش می‌شود تا کار ساخت مدل‌ ها تا حد ممکن راحت شود، ضمن اینکه پشتیبانی مشتریان هم بصورت کامل برقرار است.( نه در ایران)
با این حال، اشیاء چاپ شده توسط این دستگاه مفلوک اندکی پس‌ پرداخت هستند، و مخزن ها انباره ها سکون بردبار این دستگاه، قطعاتی مصرفی به شمار می‌روند که باید بطور معمور پررونق پیشرفته نسبت به تعویض آن‌ ها اقدام شود.در اگر فکر خرید این دستگاه را دارید بدانید که بصورت متوالی جیب شما را خالی میکند.قیمت 1 لیتر رزین استاندارد آن در بازار فارس عوعو با قیمت 1 میلیون و 500 هزرا تومان به فروش میرسد.

 

 

 

  • ۹۶/۰۹/۲۱
  • حسین مقصودلو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی