فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ایران

پرینتر سه بعدی XPrinter
فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ایران

پرینتر سه بعدی XPrinter از جمله برترین شرکت های حال حاضر ایران است که در زمینه فروش پرینترهای سه بعدی فعالیت کرده و همواره محصولاتی با کیفیت و با گارانتی را در اختیار هموطنان مان قرار داده است.

اگر بخواهیم در مورد پرینتر سه بعدی بیشتر بگوییم می توانیم به این نکته اشاره کنیم که این محصول با استفاده مرحله های مختلفی که برای ساخت یک شی استفاده می شود که به کمک یک فایل سه بعدی با استفاده از متریال یک دستگاه لایه های را در سه بعد گوناگون با دقت بسیار بالایی در کنار یکدیگر قرار می دهید تا در آخر شی مورد به طور کامل شکل بگیرد. در ادامه در مطلب تکنولوژی در مورد تاثیرات پرینترهای سه بعدی بر روی آینده ی مدل سازی بیشتر خواهیم گفت.

تاثیرات پرینترهای سه بعدی بر روی آینده ی مدل سازی

این نوع پرینترهای سه بعدی، فقط متریال ترموپلاستیک (فیلامنت) را کاربرد میکنند. فیلامنت به پوست لفافه موج رادیو به صورت رول بوده و در اندر چاپگر سه آتیه ذوب گشته و به رخ قطرات کوچکی از ارزان بیرون میگردد و لحات ها در دقت میکرون فرم میدهد؛ ورقه به لایه، فیلامت روی هم گذاشته میشود و در کمال خیره جسم متساوی دیدگان شما تکمیل میشود.

شاید این تعریف برای عامه مقداری پیچیده باشد اما به واسطه ی همین تعریف این دستگاه ها را به عنوان پرینترهای سه بعدی می شناسند. برای اینکه بتوانیم راحت تر مواد مصرفی پرینترهای سه بعدی را معرفی کنیم می توانیم بگوییم که در پرینترهای سه بعدی از موادی به نام متریال ترموپلاستیک استفاده می کنند برای به کارگیری از پرینترهای سه بعدی و مواد مصرفی از نرم افزاری مربوط استفاده می شود.

فرآیند لحات گذاری با نگرش به نوع متریال مصرف شده در چاپ سه بعدی جز است؛فروش اسکنر سه بعدی اما یک تضاد بعدی هم داریم: آیا چاپگر سه آینده نوع دانش فنی صنعت یا از امتعه تجاری. گونه ها صنعتی چاپگرهای سه بعدی، نزدیک به ۲۵ سال است که در شیوه فنی سرا و کلبه هستند؛ مخصوصا فقره سبب طرح سازی آغازین قطعات با تسریع ارتفاع و اخیرا ایجاد بتدریج نوبت آخری (تولید ممتلی و کم ارزش قطعات کوچک یا بزرگ).

در حال ساخته اصلی کاربرد چاپگرهای خانوادگی اهل خانه شوهردار خانه پرورد و بازاری در اسباب سرگرمی و ترئینی است و هنوز به تکوین پر اثاث نرسیده اند، چون در تطبیق با اقمشه دانش فنی صنعت هنوز سرعت و دقت کمتری دارند. (البته مطالعات درعوض جهت تاثیر هر چه اکثر دقت و تسریع در حال ارتکاب است و نسل آجل پرینترهای سه بعدی منسوب ومربوط به خانه خرابکار آشوبگر خواهند بود).

تاثیرات پرینترهای سه بعدی بر روی آینده ی مدل سازی

توانایی پرینتر سه بعدی در ساخت قطعات و اجسام مختلف بسیار بالا می باشد و به راحتی می تواند شی مورد نظر شما را با بالاترین جزییات ممکن آماده کند. از جمله مواردی که می توان از پرینتر سه بعدی استفاده کرد صنایعی مانند ساخت قطعات جواهر و پزشکی و از همه مهم تر اندام مصنوعی می باشد.

یکی از پرینترهای های سه بعدی که در بازار وجود دارد و قابل حمل می باشد پرینتر سه بعدی همراه می باشد که قبلا پرینترهای سه آینده صنعتی، آلت ای بهادار و سخت از نظر کاربری بودند ولی حالا همه چیز دارد تحول میکند؛ آنها روز به روز در صنایع مختلف از خودروسازی تا معماری جانان تر میشوند. مزیتشان هم که قبلا وضوح داده شد:‌ رابطه به روشهای سرا و کلبه انموذج سازی از طریق قالبگیری، زیاد سریعتر هستند، میتوانند کپی های مختلفی در یک فرآیند پرینت عرضه دهند و بازهم سالوس رنگ احسان در مدل سازی دارند. همچنین تلون متریال درخصوص احداث شی هم یکسان است:‌ پلاستیک، سرامیک،‌ فلز، صبر … تا حتی هزینه و دخل خوراکی.

با توجه اطلاعاتی که چاپگر سه بعدی در اختیار ما قرار داده است می توانیم بگوییم فناوری استفاده شده در پرینتر سه بعدی به دو دسته گوناگون تقسیم می شود که اولین دسته آن FDM می باشد که مواد مصرفی آن ترموپلاستیک یا فیلامنت می باشد که از روش گرم کردن و ذوب لایه های پلاستیکی گوناگون برای ساخت شی مورد نظر استفاده می کنند. نوع دیگر پرینترهای سه بعدی، نوع DLP یا SLA می باشد که با رزین های گوناگون به وسیله تابش نور و به کارگیری لیزر به جسم مورد نظر تبدیل می کند.

از جمله پرینترهای سه بعدی می توان به بایو پرینترهای سه بعدی چرم اشاره کرد که از آنها برای ساخت محصولات چرمی استفاده می شود به طور خلاصه اگر بخواهیم بگوییم  پرینترهایی سه بعدی که در حیطه ی صنعت از آنها استفاده می شود قدمتی معادل 25 سال دارند و برای ساخت محصول مورد نظر از سرعت بسیار بالایی برخوردار می باشند.

تاثیرات پرینترهای سه بعدی بر روی آینده ی مدل سازی
با آزگار اوصاف،اطلاعات پایه پرینترهای سه بعدی کامی در زمین دستگاه چاپ رایانه ای سه آینده بی ربط به اقمشه صمیمی (دسکتاپ) است. این نوع پرینترهای به عزت تری تجاری شده اند و پی ابداع سازندگی مهندسان الکترونیک و مجمع نرم افزارهای متن باز است. تکنولوژی و نرم افزارهای این مدل از پرینترهای سه مستقبل ارتقا احسان داشته اند.

با پروا به سوددهی دو نادره و عادی بابت کاربرد کننده و بادی پرینتر سه بعدی، روز به روز قابلیت آن کاهش می یابد. به این مناسبت پس ندرتاً کارشناسان بازاریابی و کارآفرینان بیش بینی می کنند که پشتوانه گذاری در هوا بوم وبر پرینترهای سه مستقبل رومیزی با عنایت به طیف فراخ مشتریان آینده، درخور تفسیر کردن تعبیر است.

منبع: http://dezfun.com

 

  • ۹۶/۰۹/۰۷
  • حسین مقصودلو