فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ایران

پرینتر سه بعدی XPrinter
فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ایران

پرینتر سه بعدی XPrinter از جمله برترین شرکت های حال حاضر ایران است که در زمینه فروش پرینترهای سه بعدی فعالیت کرده و همواره محصولاتی با کیفیت و با گارانتی را در اختیار هموطنان مان قرار داده است.

  • ۰
  • ۰

با پیشرفت تکنولوژی و فناوری کارهای بشر مدام آسوده و راحت تر می شود و بیشتر کارهایی که بشر در زمان گذشته به سختی انجام می داد در زمان حال با سهولت بیشتری انجام می شود و از تکنولوژی بهره های بیشتر برده می شود. در این مطلب قصد داریم که شما را با یکی از این تکنولوژی ها به نام پرینتر سه بعدی آشنا خواهیم کرد. در وبلاگ فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در مورد آشنایی با پرینتر سه بعدی بیشتر خواهیم گفت.

آشنایی با پرینتر سه بعدی


چاپگر ( پرینتر) سه آینده یکی از فناوری های عجیب است و این تمهید را ابداع می کند که هر طریق جسم سه مستقبل را با هر نوع تاریکی تکوین کند و به خاطر این کار اجباری است تنها شکل چگونگی نظر در یکی از نرم افزارهای سه آتی ساز نگارگری برنامه ریزی و بعد آن را با متریال های جوراجور چاپ کرد.
تمامی سازندگان و تولیدکنندگان صنعتی حیث تست محصولات خود، نیاز به پیش تشکیل آن به منظور تکمیل و منتفی از میان رفته نشان دادن نقص های احتمالی دارند. هم زمان چاپ سه آینده این امکان را تهیه کرده که در کوتاه ترین زمان، کم ترین بورس و صرف نظر از آمیختگی های نمونه، پیش ایجاد را اجرا دهند. راجع به حساب این کار فرآیندهای مختلفی از چاپ سه آتیه بود دارد که هر کدام از آنها در صنایع مختلف کاربرد می شود و به خاطر چاپ مدل به وسیله هر کدام از این فرایندها غنی مدل سه آینده نمونه، پادرمیانی نرم افزارهای سه مستقبل سازی مانند CAD و یا اسکنرهای سه آتیه هستیم.
اساس کار این چاپگرها این است که فایل سه آتی پادرمیانی نرم افزارها به ورقه های مهجور جداگانه تفکیک شده و وساطت چاپگر درخور خواندن می شود سپس دستگاه چاپ رایانه ای به طراحی و پیدایش لایه ها تهیه و در آخر مثل کیفیت نظر ساخته می شود. فنآوری های متفاوتی از چاپ سه بعدی هستند که هر کدام با نفقه مقدماتی مخصوص عملیات چاپ را ایفا به جریان انداختن می دهند. این مخارج می توانند از جنس پلاستیک، فلز، سرامیک و... باشند. بلافاصله فراهم بیشترین کاربرد بازار جهنی از هزینه و داخل پلاستکی است که معمولاً ABS و PLA مناسب ترین آنها هستند.
تفاوت همگی پرینترهای سه مستقبل در تکنولوژی و خرج مصرفی آنها است که آنها را از هم متمایز می کند. به عنوان مثال جانباز پرینترهای سه آتی بر پایه خاکه (نایلون، پلاستیک، سرامیک و فلز) که با استعمال از یک نسب حرارت نوری (لیزر) ذوب شده و سپس سفت می شوند و شکل انموذج چگونگی نظر را می گیرند عمل چاپ را ارتکاب می دهند. در فداکار دومین رزین های پلیمری با مصرف از لیزر بشره به قشر سفت و سخت شده و شکل جامد به خود می گیرند. (این لایه ها بسیار نازک هستند).

  • ۹۶/۰۶/۰۷
  • حسین مقصودلو