فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ایران

پرینتر سه بعدی XPrinter
فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ایران

پرینتر سه بعدی XPrinter از جمله برترین شرکت های حال حاضر ایران است که در زمینه فروش پرینترهای سه بعدی فعالیت کرده و همواره محصولاتی با کیفیت و با گارانتی را در اختیار هموطنان مان قرار داده است.

  • ۰
  • ۰
استفاده از پرینترهای سه بعدی می تواند تاثیرات بسیار زیادی را بر حوزه های مختلف بازار و صنایع مختلف وارد نمایید.به طوری که ما شاهد ایجاد تغییراتی اساسی در بازار گذشته خواهیم بود.در ادامه و در وبلاگ فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ایران قصد داریم تا شما را با تاثیرات چاپگرهای سه بعدی در صنعت بیشتر آشنا شوید.

رایج ترین این تکنولوژی ها، روش FDM است که در آن خرج اولیه از جنس پلاستیک ABS و یا PLA به صورت رشته ای از طریق ارزان دستگاه عبور کرده و پس از گرم شدن عمل لایه سازی را اعمال می دهد از آنجا که چاپ سه بعدی امکان پیدایش مستقیم و نکته سنج قطعات را فراهم می کند می توان با این تکنولوژی اشیء پیچیده و با قابلیت های بسیار بالا را بدون نیاز به مونتاژ و در کمترین زمان احداث کرد.

پرینترهای سه بعدی

با این حال یکی از مهمترین نکات رادیکال تولیدی موفق با این دستگاه، طراحی بسیار باریک بین نمونه ها می باشد و غیر از این عملیات مهم، آماده سازی فایل و همچنین تبدل آن می تواند پیچیده و زمان بر باشد به ویژه درخصوص قطعاتی که در طول فرآیند احداث بسیار پیچیده هستند.

رشدها و بهبودهای این فرآیند و مواد، از زمان ظهور چاپ سه آینده برای نمونه سازی، نظاره گر فرآیندهایی بوده است که برای کاربردهایی اتخاذ شده که بعدا به زنجیره ی فرایند وضع محصول شکسته میشود. کاربردهای ابزارسازی و ریخته گری با اختر گیری از مزایای استعمال از فرآیندهای مختلف خلق شدند. همچنین، این کاربردها بطور فزاینده ای در پلید بخشهای صنعتی اتخاذ و استعمال میشوند. در مورد بازارهای صنعتی که بشدت از چاپ سه آینده در طولانی کاربردهای طیف گسترده طالع میبرند، در زیر تقسیم بندی بنیادی کاربردها آورده شده است

بخش هوافضا هم جزو بدوی ها در استعمال از فنآوری های چاپ سه آینده در نخستین و انتهایی اشکال خود درعوض جهت تولید محصول و نمونه سازی بود. این شرکتها که بطور معمول با موسسات علمی و تفحصی کار میکنند پا را فراتر از مرزهای فنآوری درخصوص کاربردهای تولیدی گذاشته اند. کاربران مهم این عرصه عبارتند از GE / Morris Technologies، ایرباس/ EADS، رولز رویس، سیستمهای BAE و بوئینگ. در حالیکه فراوانی از این شرکت ها از رویکردی واقع بینانه بر حسب چیزی که هم اکنون با فنآوری ها اعمال میدهند قسمت بختک میبرند، و بیشتر آن استخبار و توسعه است، برخی از آنها در مورد آجل کاملا سر سخت هستند.

پرینترهای سه بعدی

مدلهای معماری به مدت طولانی کاربرد اصلی فرآیندهای چاپ 3 بعدی، از باب تکوین مدلهای نکته سنج نمایش دیدگاه یک معمار است. چاپ 3 آتیه روش نسبتا سریع، آسان و از نظر اقتصادی روشی ممکن به خاطر تکوین مدلهای موشکاف بطور مستقیم از 3D CAD، BIM و یا دیگر اطلاعات دیجیتالی است که معماران استفاده میکنند. کثرت از شرکتهای معماری موفق در حال حاضر معمولا از چاپ 3 آتیه (در منزل ساختمان یا بصورت خدمات) به نشانی بخش مهمی از گردش کار خود حیث افزایش نوآوری و بهبود ارتباط کاربرد میکنند.

تکنولوژی و نرم افزارهای این مدل از پرینترهای سه مستقبل برکشی خوبی داشته اند. با اعتنا به سودآوری دو طرفه فقره سبب کاربرد کننده و سازنده چاپگر سه بعدی، روز به روز قیمت آن کاهش می یابد. بنابراین اغلب کارشناسان بازاریابی و کارآفرینان بیش خیشوم می کنند که سرمایه گذاری در حوزه پرینترهای سه آتی رومیزی با حرمت به طیف وسیع مشتریان آینده، قابل توجیه است.

 

  • ۹۶/۱۱/۲۴
  • حسین مقصودلو