فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ایران

پرینتر سه بعدی XPrinter
فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ایران

پرینتر سه بعدی XPrinter از جمله برترین شرکت های حال حاضر ایران است که در زمینه فروش پرینترهای سه بعدی فعالیت کرده و همواره محصولاتی با کیفیت و با گارانتی را در اختیار هموطنان مان قرار داده است.

گروهی از دانشجویان و محققان دانشگاه سانفرانسیسکو آمریکا چاپگر سه آتیه خلق اند که توانا است با پارچه ی پسند لباسی که خودتان مدل سازی کرده اید را برایتان پرینت بگیرد.

این نقشه یک سال و نیم پیش کلید خورد و حالا به زادگان رسیده است. اما هنوز قطعه لخت ی تولیدی این پرینتر نازک است و لجاجت استوارسازی چندانی ندارد اما محققان در پی آن هستند که این دستگاه را صعود و تنزل دهند تا بتوان آن را در صنایع کاپیتان و پایه ها حالت استعمال استواری داد. سازندگان این عضو به پی سرمایه هستند و اگر مایه وضع جنبه نیازشان آماده شود تا دوسال پسین آن را هوشیار و ناآگاه راسته می کنند.
Image result for Construction-dress-with-printers-three-dimensional
پرینترها درعوض جهت کمک به ماکت سازان و ایجاد کنندگاه آمده اند، اما شرکت Fujifilm"" دستگاه چاپ رایانه ای سه مستقبل را طرح ریزی و وضع کرده است که می تواند با بالاترین دقت از روی صورت سازی های چند هزارهزار دلاری جعل کند.

این شرکت با همکاری پای پوش ون گوک آمستردام چند مورد از صورتگری های نقاش شهیر ون گوک را جعل کرد و آن را به رخ کاملا شرعی با قیمت 34000 به بیع رساند.

همانطور که در تمثال می بینید این چاپگر به طرز خارق العاده ای یک کوپی از اثر ون گوک آماده کرده است که حتی رد قلمو و رنگ های آن به شاب ترین شکل ممکن کپی شده است.

کاربرد پرینت سه آجل در پزشکی و مملکت مصونیت و خطر زیاد گسترده است. یکی از کاربرد های مبرز پزشکی نگارگری برنامه ریزی تاج دندان جعلی است. دکتر ژانگ مهندسی صنایع پزشکی می گوید:

    طراحی تاج سنان در دندان پزشکی هفته ها به طول می کشد و متنعم رفت و آمد چندین ادهم به سنان پزشکی است؛ اما با ظهور تکنیک چاپ سه مستقبل با یک اسکن می توان یک تاج دندان متجاوز زال و هوشیار ساخت.
Image result for Construction-dress-with-printers-three-dimensional
پرینت سه آتیه به کمک بیماران نقص عضو هم آمده است و اعضای ثانی را درعوض جهت بیماران بسامان می کند. در کهن اعضای جایگزینی که با دست بسیجیده می شد بیش زشت و گاهی نا کار آمد بودند ولی اعضای آماده شده با دستگاه چاپ رایانه ای سه آتی بسیار شکیل و کاربردی هستند.

چند وقتی است که سمعک های سه مستقبل هم در حال آراسته سازی هستند که به بیماران کمک قابل توجهی می کنند.

  • ۹۶/۰۸/۲۷
  • حسین مقصودلو