فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ایران

پرینتر سه بعدی XPrinter
فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ایران

پرینتر سه بعدی XPrinter از جمله برترین شرکت های حال حاضر ایران است که در زمینه فروش پرینترهای سه بعدی فعالیت کرده و همواره محصولاتی با کیفیت و با گارانتی را در اختیار هموطنان مان قرار داده است.

  • ۰
  • ۰

یکی دیگر از کاربرد های پرینترهای سه بعدی این است که از این پرینتر می توانید برای ساخت اعضای بدن استفاده کنید به این صورت که اعضای مورد نظر را طراحی کرده و به پرینتر سه بعدی ارائه می دهید و در کمترین زمان و با کیفیت بالایی عضو مورد نظر را برای شما تهیه می کند. در ادامه این مطلب در وبلاگ فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی قصد داریم شما را با ساخت اعضای بدن با پرینترهای سه بعدی آشنا سازیم.

ساخت اعضای بدن با پرینتر سه بعدی

محققان دایره پزشکی مساهرت کننده رتق وفتق ویک فارست با یک دستگاه چاپ رایانه ای سه آتی زیسته چندین نوع سلول کلیه خلقت کردند و به طور همزمان یک تندیس از مصرف زیست گسستگی مفارقت برکناری پذیر ساختند. حاصل بازپسین بابت کشت سلولی آماده شد؛ وقتی که این کلیه به یک بداحوال ائتلاف زده شود همزمان با رشد یاخته ساختار بافتار و غیرواقعی به آرامی تدارک فصل خود به هزینه و دخل زیستی را آرم می دهد.
80 درصد بیمارانی که در شناسایی توافق عضو قرار دارند در رغبت ستاندن کلیه هستند. کلیه های چاپ شده زیستی هنوز کارایی ندارند اما وقتی که آنها عملکردشان راستی راست یابد، کاربرد از سلولهای خود بیمار بابت بافت کلیه به این مراد است که پزشکان قسمت بهره قادر خواهند بود که حیث هر بدحال کلیه بعد طبیعت بی چیز را که کاملا با بدنش همخوانی دارد بسازند.

محققان دانشگاه پنسیلوانیا و ام آی تی با کاربرد از یک دستگاه چاپ رایانه ای به نام RepRap و نرم آلات متن باز یک شبکه از لفافه موج رادیو های شکر در یک مجسمه را چاپ کرده و رشته ها را با پلیمتر رنجیده شده از ذرت پوشاندند. پس از آن آنها یک ژل حاوی سلولهای بافتی را ملتفت تندیسه کردند. وقتی که این ژل اندر کالبد استقرار گرفت، آنها کل ساختار را در آب تطهیر دادند که شکل حل شد و کانالهای لبالب در نسج بافته ابدی ماند.

محققان مدال دادند که پمپ کردن صرف مغذی از منوال این کانالها بقای سلولهای اکناف را تزاید می دهد. از آن هنگام که سلولهای خونین سلامت نسج بافته را حفظ می کند، پی پیروز شدن به وضعیت نقصان معیار و چاپ یک قاعده عروقی عظما و قویتر کلید چاپ کل بافتها است.

محققان بدو از یک اسکنها و مدل های سه آتیه راجع به حساب محرز شدن فضا هوا محیط شرایط زخم ناخوش احوال و سالم کاربرد کردند. ام خاص یک دستگاه چاپ رایانه ای آنزیم ترومبین و چاپگر پسین سلولهای قاطی مشوب آلوده شده با کلاژن و فیبرینوژن خارج می دهد، پس از آن دستگاه چاپ رایانه ای یک لحات از فیبروبلاست انسانی و یک ورقه از سلولهای پوستی انسانی را که کراتینوسیت نامیده می شود روی هم جایگیری می دهد.

برای پیوندهای پوست نوین آئینی عرفی جراح، بشره را از یک آبخور بدن گرفته و آن را به آبشخوار دیگر اتصال می دهد. محققان دایره ویگ فارست امیدوارند بتوانند این روش را به پشیزی عمران ترقی دهند که چاپ جلد غشا چهره مد تازه به طور پرپیچ حیث زخم امکانپذیر باشد. آنها در انتها می خواهند یک دستگاه چاپ رایانه ای زیبنده حمل بسازند که بتوان از آن در هوا بخار فجایع فطری استفاده کرد.

 

 

  • ۹۶/۰۷/۰۷
  • حسین مقصودلو