فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ایران

پرینتر سه بعدی XPrinter
فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ایران

پرینتر سه بعدی XPrinter از جمله برترین شرکت های حال حاضر ایران است که در زمینه فروش پرینترهای سه بعدی فعالیت کرده و همواره محصولاتی با کیفیت و با گارانتی را در اختیار هموطنان مان قرار داده است.

  • ۰
  • ۰

یکی از ابزارهایی که تکنولوژی به ما هدیه دادهاست پرینتر سه بعدی می باشد که دارای کاربرد های بسیار زیادی می باشد. این وسیله الکترونیکی برای استفاده در مصارف مختلفی طراحی شده است تا بتواند نیازهای مختلف بشر را برطرف نماید. قبل از اینکه این پرینتر را خریداری نمایید باید در مورد روش کار پرینتر سه بعدی بیشتر بدانید تا از این پرینتر بهره مناسب و بیشتری ببرید. با وبلاگ فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ادامه مطلب همراه باشید.

روش کار پرینتر سه بعدی


فرآیند پرینت سه‌بعدی خودکار است و بدین لحاظ هر فرد آگاه می‌تواند با آن کار کند. با این حال بسیاری از اتفاقات ضمن پرینت رخ می‌دهند که کاربر از آن بی‌اطلاع است. در این آبشخور با یک نمای کلی، اجزای مختلف یک دستگاه چاپ رایانه ای سه‌بعدی نوین آئینی عرفی را آشنا کردن می‌کنیم.
بازیابی و حذف خاکه اضافی: زمانی که کار به پایان میرسد، مدل راجع به حساب بهینه‌سازی بانظم خواهد شد. افزار به طور خودکار اکثر پودرهای نواحی مدل را با فشار خلاء و لرزش‌های مکرر به انتهای حجره خلق می‌فرستد. این گرد اضافی از منوال سیستم درعوض جهت مصرف مجدد پس از فیلتر شدن به بخش هاپر منتقل می‌شود. در نوبت مستقبل در افزار باز شده و مدل به سرا حذف گرد منتقل می‌شود. اینجاست که کاربر می‌تواند با مصرف از اسپری هوای فشرده باقی‌مانده خاکه را از مدل آخری حذف کند.
نرم‌افزار طراحی CAD فایل حاصل عوارض(سفر به خارج) محل خروج و را با فرمت لایق پرینت سه‌بعدی به کاربر می‌دهد. فایل ورودی بازده به روی یک شبکه خطوط است که یک حجم سه‌بعدی را مسدود و آزاد می‌کند. نرم‌افزار دستگاه چاپ رایانه ای سه‌بعدی فایل سه‌بعدی ورودی بازده را به صدها لایه دیجیتالی استحاله می‌کند که هر یک از این لایه‌ها بعدا پادرمیانی پرینتر به عنوان برون داد و درون داد پرینت می‌شوند.هرلایه روی پوسه دیگر پرینت می‌شود تا مدل نهایی به دنیای خیالی واقف شود.
فرآیند پرینت: هنگامی که کیش پیش‌ساخت به ختم و آغاز رسید، دستگاه چاپ رایانه ای فوراً ابتدا به پرینت لایه‌های ایجادشده در نرم‌افزار خود می‌کند. دستگاه، نرم را از بخش ها به بیت وضع می‌راند. کارتریج در کاملاً پوسته اولین حرکت می‌کند و با چسباننده چی آغازین الگوی ارسالی شفاعت نرم‌افزار را آفریدن می‌کند. چسباننده ذرات پودر را به جامد تطور کرده و بقیه را برای حاصل نگه می‌دارد. در این وهله بر پیستون اسفل سرا تولید بستر پودرها را کاهش می‌دهد تا به خاطر پوست آجل جمیل شوند. این سیر تا زمانی که مدل کامل شود استمرار خواهد یافت.

  • ۹۶/۰۶/۰۹
  • حسین مقصودلو