فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ایران

پرینتر سه بعدی XPrinter
فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ایران

پرینتر سه بعدی XPrinter از جمله برترین شرکت های حال حاضر ایران است که در زمینه فروش پرینترهای سه بعدی فعالیت کرده و همواره محصولاتی با کیفیت و با گارانتی را در اختیار هموطنان مان قرار داده است.

  • ۰
  • ۰

xprinter3d-پرینت-سه-بعدی-بی-عیب-و-نقص-شکلات-2.png (960×313)

http://xprinter3d.com
پرینت سه بعدی بی عیب و نقص شکلات
شرکت بلژیکی Miam پرینت سه بعدی بی عیب و نقص شکلات را انجام داده است.
بلژیک که به عنوان خانه ی اتحادیه اروپا، مهد فراوده های لبنی و در کنار زبان فنلاندی است، شاید به بهترین شکل به جهت تسلط عالی بر شکلات شناخته شود. این صنعت شکلات است که از قرن نوزده به بعد بلژیک را در عرصه ی بین المللی مشهور ساخته است.
با توجه به میراث غنی این کشور جای تعجب نیست که بلژیک در خط مقدم فناوری پرینت سه بعدی بی عیب و نقص شکلات پیشگام باشد. تصاویر این مقاله خاص ترین پرینت های سه بعدی شکلات را نشان می دهد که مسلما بهترین نمونه های ساخته شده با پرینتر سه بعدی است که ما تا کنون دیده ایم.
Gaetan Richard بنیان گذار کارخانه Miam افزود:
کارخانه میام در Gembloux مستقر شده است و به صورت اسپین آف بنیان گذاشته شده است. در دانشگاه های لیژ که به تحقیق از فن آوری جدید مواد غذایی و نوشیدنی میپردازند، تحقیقاتی در مورد غدا و پخت و پز در حال انجام است. این آزمایشگاه ها به ابزار جذابی همچون پرینتر های سه بعدی غذا و شکلات مجهز شده اند.
اخیرا یک شرکت تولید نوشیدنی، سفارشی را به شرکت میام داده است تا ظرف های نوشیدنی را از جنس شکلات بسازند تا مصرف کننده بعد از نوشیدن، بتواند ظرف آن را نیز بخورد. این ظرف با ضخامت دو دهم میلیمتر و با پرینت سه بعدی بی عیب و نقص شکلات تولید شد و این محصول در جشن سال نو با موفقیت به مشتریان عرضه گردید.
عرضه ی پرینت های سه بعدی شکلاتی با طرح های سفارشی و در رنگ های تیره و روشن کسب و کار کارخانه ی میام را که مدت زمان زیادی از تاسیس آن نمی گذرد، با رونق زیادی مواجه کرده است.
شکل های زیبا و رنگ و طعم شکلات دهن همه را آب  می اندازد و موفقیت صنعت پرینت سه بعدی بی عیب و نقص شکلات را تضمین می کند.
منبع: http://www.3ders.org/articles/20170414-belgiums-miam-factory-is-making-flawless-3d-printed-chocolates.html
  • ۹۶/۰۱/۲۸
  • حسین مقصودلو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی