فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ایران

پرینتر سه بعدی XPrinter
فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ایران

پرینتر سه بعدی XPrinter از جمله برترین شرکت های حال حاضر ایران است که در زمینه فروش پرینترهای سه بعدی فعالیت کرده و همواره محصولاتی با کیفیت و با گارانتی را در اختیار هموطنان مان قرار داده است.

  • ۰
  • ۰

xprinter3dپرینت-سه-بعدی-ابر-الکترونی2.png (960×313)

http://xprinter3d.com
پرینت سه بعدی ابر الکترونی
محققان ژاپنی تجسم دقیقی از ابر الکترونی را با نرم افزار های جدید چاپ سه بعدی نموده اند که منجر به پرینت سه بعدی ابر الکترونی شده است.
گروهی از محققان از دانشگاه توکیو نرم افزاری را طراحی کرده اند که قابلیت تبدیل “توزیع مقادیر فیزیکی در فضا” را به داده های قابل چاپ توسط پرینتر های سه بعدی، دارد.برنامه های کامپیوتری و مدل های سه بعدی به دانشمندان کمک می کند که تجسم بهتری از ارتباط بین توابع مولکولی و توزیع چگالی الکترون در یک اتم داشته باشند.
با سرپرستی Jun Yamazaki ، متخصص فنی از موسسه فیزیک حالت جامد دانشگاه توکیو، این تیم تحقیقاتی داده های تولید شده را به یک پرینتر سه بعدی جوهر افشان انتقال داد. در نتیجه تصویری که در یک رزین شفاف است، شامل نقطه های رنگی مختلف و خطوطی که نماینده توزیع چگالی الکترونی از اتم های کربن در یک مولکول فولرین هستند، پرینت سه بعدی ابر الکترونی را، نشان می دهد.
تا به حال تجسم چگونگی گسترش الکترون ها در یک اتم، بسیار ابتدایی باقی مانده بود. و به طور عمده شامل مدل های توپی بود. با نرم افزار جدید، توزیع چگالی الکترونی که همچنین به عنوان یک ابر الکترونی شناخته می شود را می توان به مدلی که توسط پرینتر های سه بعدی جوهر افشان ارائه می شود، تبدیل کرد. محصول نهایی به اختصار “نمایش تصویری از یک ابر الکترونی در رزین شفاف” یا ” پرینت سه بعدی ابر الکترونی”نامیده می شود.
Yamazaki افزود، این مدل جدید مشکل عدم توانایی برای بیان چگالی الکترونی محاسبه شده را حل و فصل می کند. و این تفکر سرگرم کننده رابه صورت بصری به تصویر بکشد. مقادیر فیزیکی نامرئی که در رزین شفاف است.
مدل مولکولی پرینت سه بعدی و پرینت سه بعدی ابر الکترونی به دانشمندان کمک می کند تا تجسم بهتری از جزئیات توزیع چگالی الکترونی در یک مولکول داشته باشند. به گفته محققان، این روش جدید می تواند به توسعه توابع مولکولی جدید شامل الکترون منجر شود. علاوه بر اینکه قادر به تولید مدل سه بعدی قابل چاپ از ابر الکترونی است، نرم افزار می تواند برای ایجاد بازنمایی بصری از دیگر پدیده های مانند ابرها، ساختارهای معماری، جریان هوا در اطراف اتومبیل، کهکشان ها، و … مورد استفاده قرار گیرد. این تطبیق پذیری به معنای ایناست که  نرم افزار دارای کاربردهای بالقوه بسیاری در زمینه های مختلف است.
منبع: http://www.3ders.org/articles/20170202-japanese-researchers-3d-print-detailed-visualization-of-electron-cloud-using-new-software.html
  • ۹۵/۱۲/۱۴
  • حسین مقصودلو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی