فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ایران

پرینتر سه بعدی XPrinter
فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ایران

پرینتر سه بعدی XPrinter از جمله برترین شرکت های حال حاضر ایران است که در زمینه فروش پرینترهای سه بعدی فعالیت کرده و همواره محصولاتی با کیفیت و با گارانتی را در اختیار هموطنان مان قرار داده است.

  • ۰
  • ۰

فیلامنت سنگ

xprinter3d-فیلامنت-سنگ2.png (960×313)

http://xprinter3d.com
فیلامنت سنگ
فیلامنت سنگ تولید شده توسط Formfutura ترکیبی از PLA و پودر سنگ را برای پرینتر های سه بعدی فراهم کرده است.
شرکت هلندی Formfutura که تولید کننده ی معروفی در زمینه های مواد مصرفی پرینتر های سه بعدی است، در حال راه اندازی فیلامنت جدیدی است که مطمئنا کاربران پریتنر های سه بعدی خانگی ای که علاقه مند به سفال هستند را تحریک می کند. ایم ماده ی مصرفی پرینتر سه بعدی که به درستی فیلامنت سنگ نامگذاری شده است، با شعار ” پیچ و تاب هوشمندانه” روانه ی بازار خواهد شد و در ترکیب آن 50 درصد از پودر سنگ استفاده شده است.
این ماده ی سنگی تراکم بالاتری را نسبت به فیلامنت های PLA ارائه می دهد تا جاییکه مسئولان کمپانی Formfutura این تراکم را 37 درصد بالاتر از رشته های PLA می دانند. در نتیجه فیلامنت سنگ به طرز منحصر به فردی زیباست و تمام جزئیات شئ پرینت شده را به زیبایی نمایان می سازد. و طیف رنگ و سایه ی این پرینت سه بعدی چشم نواز خواهد بود.
محصولات جدید فیلامنت سنگ شامل بتون، گرانیت، خاک رس سفال، و گزینه های قرمز مایل به قهوهای خواهد بود. قطر این رشته ها برای 1.75 میلی متر و 2.85 میلی متر تنظیم شده است. ضمنا باید به کاربران توصیه شود که استفاده از فیلامنت های با تراکم بالا اثر سایشی بیشتری  در نازل های برنجی خواهد داشت.
ضمنا فیلامنت سنگ با خاصیت ضد آب بودن که شش لایه ای و مناسب ظرف گیاهان است. در این مصرف چهار لایه ای کافی است.
با یک نگاه گذرا به نمونه های ساخته شده با فیلامنت سنگ می توان به این نتیجه رسید که این فیلامنت بهشت گیاه کاران حرفه ای و اشخاصی است که به دنبال گل و گلدان هستند. اما فیلامنت سنگ با رعایت دو استاندارد FDA و RoHS به ماده ای تائید شده برای تماس با مواد غذایی تبدیل شده است.
شرکت Formfutura در سال 2012 در آمستردام هلند تاسیس شد و موسسان آن بر این عقیده هستند که با تنوع مواد مصرفی اجازه دهند که تمامی افراد در خانه ی خود و توسط پرینتر های سه بعدی بتوانند خلاقیت خود را شکوفا کنند.
منبع: http://www.3ders.org/articles/20170411-new-stonefil-filament-by-formfutura-combines-pla-with-powdered-stone.html
  • ۹۶/۰۱/۲۴
  • حسین مقصودلو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی