فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ایران

پرینتر سه بعدی XPrinter
فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ایران

پرینتر سه بعدی XPrinter از جمله برترین شرکت های حال حاضر ایران است که در زمینه فروش پرینترهای سه بعدی فعالیت کرده و همواره محصولاتی با کیفیت و با گارانتی را در اختیار هموطنان مان قرار داده است.

  • ۰
  • ۰

xprinter3dریخته-گری-ساده-با-پرینتر-های-سه-بعدی2-1.png (960×313)


ریخته گری ساده با پرینتر های سه بعدی
ریخته گری فلزات با دمای ذوب پایین در خانه؟ همه چیزی که شما نیاز دارید: یک چاپگر سه بعدی , سیلیکون و هوای فشرده.
کریس deprisco  یک راهنمای you tube را برای ریخته گری فلز با درجه حرارت پایین با استفاده از قطعات چاپ شده 3d ,  یک کمپرسور هوا و یک مخزن فشار هوا قرار داده است. این روش از قالب های سیلیکونی برای فلزات با یک نقطه ذوب پایین استفاده می کند,  مانند آلیاژ بیسموت.
بسیاری از ما پول و یا فضای زیر زمین برای نصب چاپگر فلزی 3d در خانه نداریم. اما این بدان معنا نیست که شما می توانید یک چاپگر سه بعدی برای ایجاد قطعات فلزی استفاآده نکنید.
کریس deprisco  , متخصص هک کردن و ماشینکاری از ایالات متحده آمریکا, به تازگی یک آموزش ویدیویی به شما نشان داده است که چگونه برای رسیدن به درجه حرارت پایین فلز با استفاده از قطعات چاپ شده 3d , یک کمپرسور هوا و یک مخزن تحت فشار قرار دهید  این فرآیند تنها با استفاده از فلزات با نقطه ذوب پایین کار می کند, اما به تولید کنندگان راه جدیدی برای ساخت اشیا مفید می دهد.
در ویدیوی 14 دقیقه ای deprisco  با استفاده از ابزار چاپ سه بعدی و فشار هوا برای ایجاد یک قالب سیلیکون برای یک falcon  مالیاتی آزمایش می کند.
فلز مذاب خود را انتخاب کنید یک آلیاژ بیسموت است, که می تواند ذوب شده 138 درجه سانتی گراد باشد. که گرم است, اما به اندازه کافی خنک می شود تا قالب های سیلیکونی مقاومت کند.
روند, که deprisco  با نزدیکترین کار آیی تجهیزات و اقدامات خود را نشان می دهد, اولین چاپ سه بعدی یک مدل استاندارد از falcon  با استفاده از pla  است. این هیچ چیز در مقایسه با نسخه نهایی فلزی نیست, اما برای ساخت قالب سیلیکون ضروری است.
هنگامی که پرده برداری از pla  چاپ می شود, deprisco  یک جعبه هوا دهی را از پلی کربنات می سازد و درون ان قرار می دهد,  جعبه سپس با یک مخلوط سیلیکونی پر شده است که یک شبه را تنظیم می کند.
روز بعد من میتوانم قالب را حذف کنم و ببینم آنچه در داخل است, deprisco  توضیح میدهد : سیلیکون به راحتی از قسمت جدا می شود, اما تمام گوشه ها و جرقه ها این بخش را کمی سخت تر می کند.

در نهایت, سازنده قادر است فالکون pla را از محیط سیلیکونی خرد شده خود بیرون بکشد, بدون اینکه هرگونه برش را به سیلیکون برساند. این یک قالب کامل سیلیکون با یک سوراخ شفاف و محکم در مرکز قرار دارد.
بعد ریختن فلز مذاب به قالب می شود deprisco  تصمیم گرفت از آلیاژ بیسموت 10 281 استفاده کند که 40 در صد بیسموت و 60 در صد قلع است و در دمای 138 درجه سلسیوس ذوب می شود .
 هنگامی که بیسموت درون قالب سیلیکون سرد شده بود و می توانست آن را از بین ببرد به دلیل حباب هایی که در بازیگران وجود داشت , فلکون فلزی به اندازه ی کافی بزرگ نیست.
این به رهبری deprisco  به تلاش برای استفاده از یک مخزن فشار و کمپرسور هوا در 60-80 اسب بخار برای خرد کردن حباب از مدل falcon  این تجهیزات به تولید مدل بسیار کمک کرد , هر چند که در خارج از پرونده وجود دارد. این سازه متوجه شد ناشی از حباب های هوا در قالب سیلیکون بود ,  نه بیسموت.
بر این اساس deprisco  دوباره قالب سیلیکون را ساخت , تنها این بار از تجهیزات فشار استفاده کرد .
با استفاده از فشار هوا برای ساخت قالب های سیلیکون و بازیگران فلزی , deprisco  قادر به تولید یک falcon  بیسموت قلع زیبا بود که تقریبا مشابه مدل چاپ شده pla 3d  بود.
خب, حالا شما مالک آن هستید . در حالی که شما ممکن است تجهیزات فشرده سازی هوا را به دست ندهید ,  روند  deprisco  نشان می دهد که شما می توانید قطعات چاپی ارزان قیمت 3d را به نسخه های فلزی تبدیل کنید بدون یک چاپگر سه بعدی فلزی. ما فکر می کنیم. این بسیار شسته و رفته است .
  • ۹۶/۰۵/۳۰
  • حسین مقصودلو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی