فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ایران

پرینتر سه بعدی XPrinter
فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ایران

پرینتر سه بعدی XPrinter از جمله برترین شرکت های حال حاضر ایران است که در زمینه فروش پرینترهای سه بعدی فعالیت کرده و همواره محصولاتی با کیفیت و با گارانتی را در اختیار هموطنان مان قرار داده است.

  • ۰
  • ۰

حالت minfill

xprinter3dحالت-Minfill2.png (960×313)

http://xprinter3d.com
حالت Minfill
حالت جدید پرینت سه بعدی با نام Minfill در  پرینتر های میکربات، میزان تو پری نمونه ها را به گونه ای پویا تنظیم می کند که باعث می شود پرینت سه بعدی 30 در صد در زمان صرفه جویی کند.
حالت Minfill که توسط میکربات معرفی شده است، میزان ساپورت های داخل قطعه را به حداقل می رساند  و این امر موجب می شود که میزان فیلامنت و همچنین زمان مصرف شده جهت چاپ سه بعدی 30 درصد کاهش داشته باشد.
در تمام پارامتر هایی که در پرینت سه بعدی موثر هستند، میزان تو پری یکی از مهمترین پارامتر ها می باشد. اما در اکثر اوقات این مورد کاملا سلیقه ای پیش می رود. چیزی که بسیار مهم است این است که چگونه تخمین درستی از میزان تو پری جسم داشته باشیم؟ اکثرا این طور حس می کنند که نمونه ی اولیه نیاز به تراکم کمتری دارد و قطعه ی نهایی که قرار است کاری را انجام دهد باید با تراکم بیشتری تولید شود در صورتی که این امر الزاما همیشه کاربرد ندارد.
چیزی که همیشه در پرینتر های سه بعدی اتفاق می افتد این است که الگوی پرینت سه بعدی تو پری جسم را به طور مساوی در سر تا سر داخل جسم پخش می کند. این کاری آسان است و شما همیشه مطمئن هستید که جواب می دهد. این اتفاق یک پرینت سالم را برای شما تضمین می کند و در همه جا چه نیاز به تو پری و مقاومت بالا داشته با شید و یا خیر تراکم یکسانی را خواهید داشت.  اما در این حالت به سادگی از هدر رفت فیلامنت و زمان گذشته اید. بخصوص در قسمت هایی که نیاز به تراکم بالا نبوده است.
حالت Minfill توزیع یکسان را کنار گذاشته است. این ابزار مبتکرانه که در آخرین ورژن نرم افزار موجود است نمونه ای از پرینت سه بعدی را نشان می دهد که تنها در نواحی ای که نیاز به ساپورت باشد تراکم را زیاد می کند و این کار را در هر نقطه انجام می دهد.
طبیعتا مزایای استفاده از حالت Minfill  چاپ سریع تر و استفاده از فیلامنت کمتر است که به طور معمول این میزان 30 درصد است اما این سرعت بخصوص در مدل های بزرگ به 80 درصد می رسد. کزیت این حالت این است که با انجام چند تنظیم ساده در نرم افزار کاربران ماهر و کم تجربه امکان استفاده از این حالت را دارند.
ضمنا این حالات توازن جسم را نیز حفظ می کند و همچنین حالت های دیگری نیز برای تغییر ضخامت لایه ها در طول کار نیز بوجود آمده است که فرایند پرینت سه بعدی را بسیار کارآمد تر از گذشته کرده است.
منبع: http://www.3ders.org/articles/20170321-makerbots-new-minfill-3d-printing-mode-dynamically-adjusts-infill-makes-printing-30-faster.html
  • ۹۶/۰۱/۱۴
  • حسین مقصودلو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی