فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ایران

پرینتر سه بعدی XPrinter
فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ایران

پرینتر سه بعدی XPrinter از جمله برترین شرکت های حال حاضر ایران است که در زمینه فروش پرینترهای سه بعدی فعالیت کرده و همواره محصولاتی با کیفیت و با گارانتی را در اختیار هموطنان مان قرار داده است.

  • ۰
  • ۰

xprinter3d-امضاء-تفاهم-همکاری2.png (960×313)

http://xprinter3d.com
امضاء تفاهم همکاری با جامعه ی قالب سازان ایران
شرکت ZXprinter3D و جامعه ی قالب سازان ایران تفاهم همکاری امضاء کردند.
به گزارش روابط عمومی جامعه قالبسازان ایران تفاهم نامه همکاری ” جامعه قالبسازان ایران” به نمایندگی آقای محسن فقیهی و شرکت  “ZXPRINTER 3D” به نمایندگی آقای حامد عزیززاده به امضاء طرفین رسید.
موضوعاتی شامل “همکاری در خصوص برگزاری دوره های آموزشی و سمینارها ی تخصصی مشترک با موضوع پرینترهای سه بعدی ،  همکاری های مشترک در نشریه و سایت قالبسازان در قالب ارائه مقالات و معرفی محصولات جدید و تبلیغات ،گسترش همکاری ها در راستای تامین نیاز اعضاء جامعه، گسترش همکاری ها در راستای ارتقاء دانش اعضاء جامعه ، ارائه خدمات مشاوره ای فنی و مهندسی در زمینه پرینترهای سه بعدی از طرف شرکت “ZXPRINTER 3D” در این تفاهم نامه گنجانده شده است.
با توجه به توافق به عمل آمده، امید می رود تا با ورود تکنولوژی پرینتر های سه بعدی به بطن صنعت قالب سازی ایران ، شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش این صنعت و صنعتگران محترم باشیم.
در پایان نیز شرکت ZXPRINTER 3D یک دستگاه پرینتر سه بعدی به جامعه قالبسازان ایران اهدا نمودند.
منبع: http://istma.ir/news/249/%D8%A7%D9%85%D8%B6%D8%A7%D8%A1-%D8%AA%D9%81%D8%A7%D9%87%D9%85%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%A8%D8%A7-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-XPRINTER-3D

 

  • ۹۶/۰۵/۰۸
  • حسین مقصودلو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی