فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ایران

پرینتر سه بعدی XPrinter
فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی در ایران

پرینتر سه بعدی XPrinter از جمله برترین شرکت های حال حاضر ایران است که در زمینه فروش پرینترهای سه بعدی فعالیت کرده و همواره محصولاتی با کیفیت و با گارانتی را در اختیار هموطنان مان قرار داده است.

  • ۰
  • ۰

xprinter3dپرینت-سه-بعدی-یکپارچه-قطعات-خودرو2.png (960×313)

http://xprinter3d.com
پرینت سه بعدی یکپارچه قطعات خودرو
شرکت فورد سیستم Stratasys Infinite را برای چاپ قطعات سه بعدی خودرو در مقیاس بزرگ تست کرد.
شرکت خودرو سازی آمریکایی فورد با تکنولوژی پرینت سه بعدی غریبه نیست، البته آغاز این آشنایی به همان سال 1980 برمی گردد که تکنولوژی پرینتر های سه بعدی تازه ظهور کرده بود. اینک فاز دیگری تحت عنوان پرینت سه بعدی یکپارچه قطعات خودرو در این کمپانی در حال آغاز است. بر طبق آخرین اخبار رسیده، فورد در حال تست پرینت سه بعدی یکپارچه قطعات خودرو است. این شرکت با استفاده از سیستم Stratasys Infinite ، که پرینتر سه بعدی مقیاس بزرگ است، اقدام به چاپ سه بعدی قطعات بزرگ نمود.
سیستم Stratasys Infinite ابتدا در سال گذشته پرده برداری شد. این فناوری توسط شرکت های Stratasys  و فورد و شرکت هوا و فضای بوئینگ برای چاپ سه بعدی قطعات خودرو، توسعه داده شد. کاربرد این سیستم برای انواع قطعات پیچیده خودرو در ابعاد واقعی عالی بود و دقیقا همان چیزی بود که مورد نیاز شرکت فورد بود.
Ellen Lee رهبر فنی فورد می گوید: با این تکنولوژی ساخت بی نهایت می توانیم ابزار و تجهیزات بزرگ را به راحتی تولید کنیم که ما را هیجان زده کرده است. پرینت سه بعدی یکپارچه قطعات خودرو بسیار برای ما کارآمد است.
سیستم ساخت بی نهایت در مرکز تحقیقات و نوآوری فورد در دیربورن، میشیگان تست شده است. همانطور که گفته شد، فورد اولین شرکت تولید خودرو است که از سیستم پرینت سه بعدی یکپارچه قطعات خودرو استفاده می کند. قطعاتی سبک تر و کم هزینه تر.
ساخت قطعات سبک تر منجر به بهره وری در انرژی می شود. فورد به دنبال استفاده از این تکنولوژی برای تولید انبوه است. در ضمن فورد در این تفکر است که خواسته ی مشتریان را شخصی سازی کنند.
سیستم  ساخت بی نهایت Stratasys ، بدون محدودیت در طول قادر به انجام پرینت سه بعدی است و شرکت های فورد، بوئینگ در حال توسعه و استفاده از آن می باشند.
منبع: http://www.3ders.org/articles/20170306-ford-tests-stratasys-infinite-build-system-for-large-scale-3d-printed-auto-parts.html
  • ۹۵/۱۲/۲۱
  • حسین مقصودلو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی